Varför åldras de så snabbt?
Hur kommer det sig att min sim som var ungdom, åldrades efter bara 3 dagar när jag ställt in episk livslängd??
Inte nog med att han åldrades så blev han åldrig, han hoppade liksom över vuxen stadiet!! :s
Så trågit, min hund växte från valp till vuxen på två dagar, brukar det verkligen gå så fort?? Hade ju episk livslängd… Någon som har ett svar? :/
Ingen som har en aning? :( Inget kul att spela ju! De åldras efter bara 2 dagar.. :(
Testa och ändra inställningen för att se vad som händer då :-)
har testat, åldras vid samma tillfälle ändå :( ibland är det bara en av simarna som åldras med ;S
Måste ju ha blivit någon bugg av något slag. Testa och flytta ut familjen och in igen.
Fick veta av Mitchika att det är en bugg från Leva livet om du har det som gör att åldrandet och sånt påverkas. Mina åldras inte alls istället. Så jag får åldra dem manuellt istället =/
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
#5 Att åldrandet stannar har flera upptäckt är kopplat till saker från Leva Livet, bland annat som medelålderskrisen. När dagarna tar slut och medelålderskrisen försvinner och slutar så finns det en bugg som kan orsaka att även åldrandet stannar av då.
Jag vet inte hur vanligt det är med den här buggen och jag vet inte om/när EA kommer fixa det.
Däremot är jag inte så säker på att det snabba åldrandet är på grund av samma sak. :S Det har jag inte upplevt förr.
TS: Har du kollat hundarnas egna åldersflik för att vara säker på att det inte är någon mätare som skulle vara långt neddragen också? Så att det kanske eventuellt påverkar åldrandets längd?
Det borde det inte göra om livslängden är episk, men det är värt att kolla?
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows
#6 Okej..
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Jag har inte Leva Livet och jag har testat allt nu!! Dra upp varje mätare var för sig men ingenting hjälper :( Tråkigt :/ Blir inte kul att spela med en familj man vill satsa på, och så efter bara 2 dagar åldras simen från ungdom till åldring :S Riktigt trist :(