The Sims iFokus

The Sims

Etikett: legacy-och-historier
Läst 3692 ggr
Misarn
1

Stuteri projekt: by Misarn

Tänkte starta upp ett nytt projekt i The sims 3, när jag har inspiration och känner hur kreativiteten bara får flöda fritt. Tänkte bygga ett stort Stuteri & Ridcenter med flera tomter inkluderade med lite allt möjligt roligt. Stallet kommer byggas antingen i Riverwiev eller Arendale där det finns mycket stora tomter (vilket det kommer behövas ).
Som ni vet tycker jag det är superkul att bygga hästgårdar och stuterier och dethär är inget undantag, men kommer inte känna någon press att bli klar så fort som möjligt så det kommer få ta sin tid.

Kommer dokumentera allt som händer under bygget så det kommer bli spännande! Glad

Misarn
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Grunden på första boningshuset och stallarna

Gerbilles
2

Följer! Följer! Följer! Älskar ju dina gårdar! :D

Hallonsmurfen
0

Följeeer!!!!!

Medarbetare på Pokémon iFokus

Tokyo
0

Följer! Kul. :)

Tufsenmilano
0

Har du skapat Arendale själv, eller kommer det med nån expansion? :)

Tokyo
0

#5 Undrar samma sak :)

Anniez
0

Följer :)

Lecheval.blogg.se - Mitt hästliv :))

Misarn
0

Arendale är en värld som man kan ladda ner på exchange med samma namn, älskar den världen men man får bygga från grunden med hus och allmänna =)

Misarn
0

Har inte kommit så långt men är nöjd över fasaden med färgerna och upplägget ännu Glad

Mitchika
0

Följer också! :D

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

Hallonsmurfen
2

du gör sjukt snygga hästgårdar!

Medarbetare på Pokémon iFokus

Misarn
0

#11 tack så jätte mycketGlad

Igår satt jag mest och bara byggde alla grunder så att man får ett hum över vart alla delar ska ligga dock kommer det komma flera hagar m.m. är en bra bit kvar Glad

Misarn
4

Ridhuset och ridbanan med ett domartorn, har inte bestämt mig riktigt över hur allt ska se ut men det kommer det med så småningom Glad

Misarn
2

Igår blev det inte så mycket jobb på huset och stallarna, men kom en bra bit på ridbanan med domartorn,ridhus samt hopp/galopp banan, blev riktigt nöjd Glad

Misarn
0

Badrummet, bakom kameran, är badkaret.

[brallis123]
0

Följer!

Jamie+Engla
0

Följer!

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

Misarn
0

Här kan ni se hur gården blev och följa Emil Wingnut som fick äran att flytta in på gården Glad

http://thesims.ifokus.se/discussions/507f0d1488f47217120fc415-emil-wingnut-three-maple-leaf-horse-farm?discussions-1

[SallysPigge]
0

Följer :-D