The Sims iFokus

The Sims

Etikettövrigt
Läst 3120 ggr
[Duna12]
0

Kan inte ladda ner saker..

Hej,

Jag försöker ladda ner saker till mitt sims från thesims3.com men det fungerar inte.. när jag trycker på "lägg till i spel" så händer inget, så jag måste först spara filen och sedan dubbelklicka på den så att det kommer till "nedladdningar" i startpogramet. Men sedan när jag ska ladda ner det så går det inte och står "Nedladdningen misslyckades, se till så att du har den senaste uppdateringen". Men saken är den, att jag HAR den senaste uppdateringen.. :/ Och min fråga är: Är det någon som har varit med om det? Och kanske någon som vet vad jag ska göra.. elr kommer det aldrig att gå? :(

Säg till om texten blev för klyddig elr om du inte förstog den. Är inte särskilt bra på att förklara saker.. ^.^

Mkt tacksam för svar!

[SallysPigge]
0

Istället för att klicka på "lägg till i spel" så klicka på "spara fil" som är under. Ladda ner filen du vill ha och installera manuelt istället. :-)

[Duna12]
0

#1 Jag gör det, men det fungerar ändå inte :(

[SallysPigge]
0

#2 Hm konstigt Obestämd

[Duna12]
0

#3 Mm.. Obestämd

[Duna12]
0

Snälla, är det någon som kan hjälpa mig? Vill verkligen kunna ladda ner saker..

[SimonJennah]
0

Ingen aning, säker på att du gör allting rätt? Menar du såna saker för poäng? Har du ingen döviktig sparfil kan du ju prova inmstallera om hela spelet.

myismyname
0

Har du testat att spara filen och sen flytta den till Downloads-mappen (Dokument -> Electronic Arts -> The Sims 3 -> Downloads)? Då borde den dyka upp bland dina nedladdningar när du öppnar launchern så du kan klicka på installera. Det är värt att testa om du inte gjort det redan Glad

Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)

Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus

[Duna12]
0

#7 Ursäkta, men förstår inte riktigt hur du menar.. Skäms

myismyname
1

#8 Spara först ner filen och flytta den sedan till Dokument -> Electronic Arts -> The Sims 3 -> Downloads. Öppna launchern och klicka på Nedladdningar. Markera filen och välj installera. Det brukar fungera för mig när installationen krånglar :)

Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)

Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus

[Duna12]
0

Okej, tack. Ska se om det fungerar imorgon. :)

[Duna12]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Okej.. snart börjar jag bli riktigt irriterad seriöst.. Skrikandes

Jag kommer så långt så jag har fått upp det på "Nedladdningar" på The Sims startpogram.. och att saken försöker att laddas ner. Men längre kommer jag inte..

Och jag HAR ju den senaste pogramuppdateringen! Skrikandes

Tog en bild så ni skulle förstå bättre.. Hoppas bara att det blev rätt bild Flört

Hemskt tacksam för hjälp/svar Skrattande

Mitchika
0

#11 Har du kollat så att föremålet du laddar ner inte behöver expansioner eller prylpaket som du eventuellt saknar?

Är Husdjur den senaste expansionen du har installerad?

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

[Duna12]
0

#12 Jaha, visste inte att man var tvungen att ha dom prylpaketen eller expansioner.. Skäms Så det är nog det jag missat!

Japp, Husdjur är den senaste.

Tack för svaret! Glad

Mitchika
0

#13 Vissa saker behöver man prylpaket eller expansionspaket för. Det  brukar stå på sidan eller exchange om det är så. :)

Det var så lite så! Men om du inte lyckas ladda ner någonting alls, även saker som ska funka med dom expansionspaket du har, du får du posta igen så får man se om man kan hitta felet. :)

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

[Duna12]
0

#14 Okej, tack då vet jag. Flört

Japp, det gör jag! Skrattande