Var hittar jag fler recept?
Hej alla simmare! :)
Blev medlem här på forumet för några dagar sen och har börjat på en Legacyfamilj. Vilken rolig idé! Jag och min syrra brukar köra lite tävlingar på sims, bl.a. vem som först uppnår en livsönskan, lyckas med olika utmaningar etc. men aldrig kommit på idén att vi kan räkna poäng istället. Det var en kul variant på utmaningarna så det får jag tacka för!
Nu har jag en liten undran, en av mina simmar har hittat 85% av recepten och har köpt alla (vad jag vet) i bokhandeln och lagat massa maträtter och uppnått nivå tio i matlagning och även nivå tio i kulinariska yrket. Har ni några idéer på vart jag kan hitta resterande 15% recepten så vore jag tacksam! :D
Ha en bra dag!
Har du Destination världen? För utomlands finns det ju massor av recept! :)
Recepten som finns utomlands, går dem bara att lära sig utomlands? Jag har också en sim som arbetar på att fylla kylskåpet med saftiga rätter. =)
Japp, jag har destination världen. :) Hmm, då ska jag kanske ta och bege mig utåt med henne! :D Tack snälla för tipset!
#2 Man kan ändast köpa receptet utomlands, men man kan ju såklart ta med sig böckerna hem och läsa dem där om man vill göra andra saker utomlands såklart! ;)
#4 Tack! Då blir det till att ge sig ut och resa =)
Nu har jag inhandlat recepten! :D
Har hittat 98% av alla recept.. Så någonstans har jag missat ETT recept och hon är inne på sin 91:a dag.. Irriterande :P
#7 Ambrosia, kanske? Jag glömmer själv alltid den.