The Sims iFokus

The Sims

Etikett: ts3-allmänt
Läst 3528 ggr
ramm5tein_
1

Måste "smyga" till skolan

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kan någon förklara det här för mig - varför tonåringar måste SMITA iväg till skolan när de har utegångsförbud?! De måste ju liksom gå i skolan. Sen blir ju bara straffet värre när de kommer hem…

Hur gör ni? Detta stör mig något så enormt.

(bild från min legacy Andarh)

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

Scorpio97
0

Mina tonåringar är oftast duktiga och får inte utegångsförbud, får dom det så fuskar jag och tar bort det helt enkelt.

Väldigt underligt att dom får straff av att gå i skolan! :O

//Jessie

Fackla
0

Jag har också haft det problemet. Sen blir ju straffet också värre om dem skolkar. Det är rätt så jobbigt. Obestämd

ramm5tein_
0

#1 #2 Ja alltså det är skitkonstigt OCH jobbigt! Försöker ju undvika att de får utegångsförbud, men om man passar på att ha den där festen när föräldrarna är borta är det inte alltid dom hinner få bort alla som är där.

Vad är fusket som tar bort förbudet? Kanske inte är helt ok i legacy, men det går ju fasen inte att spela med dom annars…

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

SimsBrooke
0

Man kan ta föräldern och trycka på tonåringen och ta "låt slippa straff" eller va den heter. Tror dem låter barnen vara då men är inte säker.

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Emmy
0

Lite OT i denna kommentar, men samtisdigt inte.. För min sim som jag hade förut fick utegångsförbud EN gång som tonåring, och blev sen av med det. men hon smyger ÖVERALLT, hela tiden. Och nu är hon vuxen O.o

hahael
0

#5 Hände samma sak med mig men prova resetsim så ska det funka :D

Klart att laxen ska ha en jolle

Fackla
0

#5 Så blev det med min sim också fast jag tog det som att det var "hennes grej" liskom och dessutom blev hon detektiv så det passade. Tungan ute