När välja livslång önskan?
För lite inspiration - när väljer ni livslång önskan åt era arvingar/barn? Första förslaget dyker ju oftast upp när dom är barn, och sen kommer det en hel del i tonåren.
Ni kanske alla gör olika, men kul att höra ändå
känns bra att ha någon slags "riktlinje" om man kör legacy…
dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium 
Jag gör lite olika :) Kommer det en livslång önskan redan när de är barn som jag tror kan passa så väljer jag den redan då. Annars väljer jag av de som kommer upp när det är dags att välja :) Dock bara nån av dem spelet föreslår!
Alltid när dom blir ungdomar, jag vill inte bestämma deras framtid alldeles för tidigt så även om det dyker upp en önskan som jag tror kan passa så vill jag veta alla olika möjligheter innan jag bestämmer mig, deras personligheter kan förändras väldigt mycket om man väljer redan när dom är barn och då kanske jag blir missnöjd med det jag valt senare.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
#1 Okej! Jo precis, man väljer något som spelet föreslår :)
#2 Låter som att du tänker ungefär som jag. Är nog därför jag ändå inte valt något fastän de fått kanske spännande "erbjudanden" som barn… Man vet ju kanske när de väl blivit ungdomar vad som kommer passa dom bäst och vad man till exempel helst vill att ens arvinge som ungdom/vuxen ska satsa på i livet.
dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium