The Sims iFokus

The Sims

Etikettövrigt
Läst 1594 ggr
pistenbully
5

Tack till er alla!

Man visar alldeles för sällan sin uppskattning till andra, därför vill jag passa på att tacka er alla för att ni gör denna sajt så toppen! Jag vill tacka för alla bra tips och råd som man får, all bra information om spelet och även all support man får när spelet krånglar! Tack för alla fina bilder och spelglädje ni skänker mig! Tack! :-D Jag har även ett förslag; support tråd! En tråd där man kan gå in och skriva om det man behöver hjälp med. Jag saknar en sådan tråd, då jag inte vill göra en ny tråd om allt. Är detta en dum idé? Ni är trotts allt väldigt kunniga hår på sajten. Jag önskar er en bra dag!

SimsBrooke
0

Kul att du trivs =) 

Det är ingen dum idé att göra en sådan tråd. Men samtidigt blir det jobbigt för andra medlemmar att hitta svaren om allt är samlat på ett och samma ställe.

Så för mig känns det som att göra trådarna för sig är bättre då kan medlemmar söka sig fram till svar om det finns någon sådan tråd.

Tror det blir för rörigt med en support tråd där vi samlar allt.

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

pistenbully
0

Sant, tänkte inte på att det kanske skulle bli rörigt :-/

Denna kommentar har tagits bort.
Mitchika
0

Åh, vad roligt att höra! :D

Den här tråden lyste verkligen upp min dag och det behövdes. :)

Fantastiska medlemmar gör ett fantastiskt forum och det är alltid ett nöje att komma in här på forumet och se vad alla har haft för sig i Simsvärlden (och ibland utanför) på sistone. Glad

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

pistenbully
0

#4 kul att höra, det var hela poängen, att folk skulle bli glada :-D

[SallysPigge]
0

Detta har jag missat men blir glad ändå. :-D

Men som Mitchika säger det är ni medlemmar som gör det till ett bra forum, inte bara vi.