Era IRL hus? :)
Jag har inte försökt göra mitt hus men det kansek jag kan försöka 8)
Kan ksk lägga upp imorgon när jag har andra datorn. Sätter en liten tass här ;) Fint hus :DD
#3 ja det tycker jag verkligen du ska göra ;D
#4 Åh vad kul, längtar! tack ;DD
Bloggare på threesimsnerds.blogg.se
Jag har byggt mitt hus en gång, det blev väldigt likt faktiskt! Tyvärr försvann det när jag bytte dator, så jag har inga bilder :( Jättefint hus! Så vill jag också bo :)
Agnes :)
Såg nu att jag glömt sätta dit trappan vid hallen WOOPS! ;D
#6 åh synd.. Försök göra om det ngn dag, skulle vara kul o se! ;D Tack :DD
Jag har min lägenhet på Exchange så formen på lägenheten är som ett rymdskepp nästan. :-)
Men gud så häftig ide. Måste jag prova redan nu! :)
Jag har gjort det förr. Jag hann inte klart helt och jag tror jag tog bort det eller något för jag har inte kvar det.
Fast nu får jag lust att göra det igen!
Rolig idé! Tråkigt nog bor jag i ett kedjehus och det hade nog sett konstigt ut om jag bara gjort vår del…kanske ska göra bådas del och inreda vilt i grannens
…ska faktiskt börja direkt
~mikkan
Kom på att jag ska till Uppsala idag så vet inte om den kommer upp idag :/ men kanske kommer ikväll så det hoppas vi på :D
jag har tänkt testa det länge men det har aldrig blivit av..
Medarbetare på Pokémon iFokus
Jag bor i typ lägenhets-radhus så det är inte så lätt.
Jag gjorde min förra lägenhet i sims 2 några år sen men inget sedan dess, kanske ska göra min lägenhet i ett form av hus :o
//Joanna
*väntar på bilder* ;D
Det är inte lätt alltså!! Suttit med huset jättelänge nu och ännu bara gjort vår del haha…fast sen är jag väldigt pillig och försöker göra det extremt likt också
Kommer bilder på mitt sen!
~mikkan
Är på väg hem just nu så det finns nog en chans att den kommer upp idag :)) #16 Håller med dig det är ganska fattigt med bilder men kan förstå om det inte är lätt, Önskar dom hade kaniner :(
Hihi.. total glömde av det när jag spelade sims xD
//Joanna
dubbel..
~mikkan
#34 oh va fint o mysigt rum! älskar hur du bor och riktigt bra byggt också :D
#44 Tack!!=)
Svårt att få till det i sims haha, har rätt så många grejor i rummet som inte fick vara med i simrummet 
~mikkan
Va fint hus!! Det ser jättemysigt ut :)
Agnes :)
#31 hur gjorde du den där trappan super snygg :D Älskar ditt hus !
Klart att laxen ska ha en jolle
Fiint , Smart med chinchilla 'buren'! hihi ♥ :D
Skrämmande likt blev de :) Dock ska det vara vita knutar och "stående" panel.
Snyyggt !Jag försöker bygga ett nu men åååh det finns inte rätt möbler och rummen blir fel i storleken :(
#49 Åh vad mysigt du bor! visa gärna inuti med ;D
#50, gör bara så likt du kan, hade inte heller rätt möbler haha ;D Det tar sin lilla tid ;)
#46 Tack!!=)
#47 hur menar du? :O Tack så mycket=D
#48 Haha visst var det ;) kom på nu i efterhand att det finns ju faktiskt smådjursburar som kom med husdjur haha men det där får duga i alla fall… =D
~mikkan
Men hela garderober finns ju nt asså sånna som sitter fast i väggen tak till golv :'/
#53 jag gjorde bara som små "rum" xD gjorde med väggar
Aah tänkte att jag skulle göra det men då blire ju bara..som en vägg. :/
Har gjort mitt nu men det är inte fint xD + måste ta kort på det vilket jag inte gjort xD
//Joanna
#34 Det går faktiskt att lägga ut högar med kläder :O

51#: Lägger ut bilder på insidan så fort jag har börjat något på insidan :) Har bara gjort utsidan hitintills
Jag bor i en väldigt liten 4rummare mitt i stan :)
Gjorde endast lägenheten och inte alla andra lägenheter xD Det är egentligen ett 7våningshus

Här ser ni hur själva det är byggt inne i lägenheten. De tomma utrymmena som jag gjort är inbyggda garderrober xD Kanske borde gjort på annat vis men nu blev det såhär.

Ingången i lägenheten

Toaletten

Badrummet

Själva hallen

Matsalen

Köket

Vardagsrummet

Andra sidan vardagsrummet (Ja.. mamma gillar mattor..)

Mitt rum och en "gnagarbur" som egentligen är kaninburen ^^,

Systers rum

Mammas rum

Balkongen, också höförvarare xD

Många bilder men så svårt att ta kort eftersom det är så litet med så många grejor xD
//Joanna
#59 åh vad mysigt! ;D
#60 Tack :D
Våran lägenhet är inte direkt elegant men det gör inget :)
Tycker fler som kanske har det lite stök o bök som min lägenhet har också kan bygga deras hus/lägenheter och ladda upp här :D
//Joanna
#61 håller med, för få som laddar upp :(
Mikkan01: Vilket expansions/prylpaket har du som gör att du kan ha fönsterbräder och hyllor ovanför tvättmaskinen? :-)
#63 är inte 100% säker men jag tror att hyllorna kom med destination världen =) använder samma hylla överallt, justerar bara höjden.
~mikkan
#64 okej! :-D
Lite OT, men hur fick du så många bilder i ett och samma inlägg?
#66 undrar jag med…..
~mikkan
#68 aha, okej :)
Jag ska försöka bygga mitt hus och se hur det går. Jag återkommer med resultat om det ser civiliserat ut :-)
#70 Toppen :D
Jag ska försöka bygga huset jag bodde i när jag var liten, om jag kommer ihåg hur det va utformat. Kommer inte ihåg allt men det mesta
//Joanna
ska bygga min lägenhet när jag kommer åt the sims spelen nästa gång.
Mvh
Mig
Kul grej! Ska testa idag :D
Medarbetare på Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."
Håller på att bygga nu ~~
//Joanna
Haha mitt hus blev inte bra alls, inte ens likt! Men jag ger inte upp, Jag ska försöka igen någon gång i framtiden!
Mitt blir inte klart idag, dvs inte alls på tills på helgen ^^
//Joanna
Putttt
Ha, tittade upp på huset igår och upptäckte att jag glömt en del på 49#: x) Får se om jag orkar bygga sen ^^
Putt! jag vill se era fina hus/lägenheter eller eran kartong ni bor i :*
Åh! Vart hittar ni alla fina möbler? D:
Jag ska göra mitt hus idag, så jag kan lägga upp bilder här:D
♥♥♥ I love Justin Bieber and Twilight ♥♥♥
#81 finns massa sidor, etc. http://thesimsresource.com/ och på sims 3s hemsida. :)
#82 TOPPEN 
Mitt hus är kanske stort och med olika konstiga saker som inte finns i sims haha.. så jag gav upp hehe…..
♥♥♥ I love Justin Bieber and Twilight ♥♥♥
Mest likt är nog vardagsrummet