Vad ska du önska dig i julklapp ?
Som rubriken säger ! Vad ska du önska dig i julklapp ?
Här är en nedräkning till jul om du inte orkar räkna dagarna :)
Jag bjuder på en vinterbild på Milo :) Det är hans första snö :)
Klart att laxen ska ha en jolle
Åh, så fin vovve! :D Hur gammal är han? :D
Jag önskar mig egentligen ingenting i julklapp. Hur jag än tänker och funderar så har jag allt som jag vill ha. :)
Lägenhet, inkomst, hund, marsvin, råttor, datorer, spel, underbara vänner och mer därtill. :D Så jag vet inte vad mer jag kan önska mig, ärligt talat.
Det enda som vore bra att ha, när jag tänker efter, är lite extra pengar till veterinärkassan, då den i stort sett tömdes i oktober för hundens klooperation och rehabilitering efteråt. Men nu är han bra igen. :)
Det är nog det jag kommer önska mig till jul, tror jag. 
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows
Jag önskar mig en mysig jul med mina barn och min sambo 
Jag önskar mig alltid pengar..
Då kan man köpa sakerna själv och få uppleva shoppingkänslan!
Men allra mest för att jag gillar inte när andra köper kläder till mig :)
- Emmy,
Sajtvärd för Shetlandsponny på engelska versionen
Jag tror jag vill ha mer eller mindre massa pengar. Vill köpa både nytt skrivbord en huts som hör till skrivbordet(men får köpas separat), en ny skärm till datorn eller snarare en till =) Då jag vill ha två skärmar till min speldator det skulle göra spelandet så mycket enklare och roligare =)
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Jag önskar mig två saker i år, ullkammar som jag vet att min mamma redan har köpt åt mig och ett jobb på min praktikplats.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Vad kul att ni säger vad ni vill ha i julklapp! #1 Han är 8 månader och tycker snön är super kul!
#6 Han är bedårande! :D
Vad är han för ras? :)
#8 Ah, där lärde man känna en ny ras. :D
Det är nog en hund jag eventuellt skulle kunna tänka mig, men jag har så många hundraser i tankarna inför nästa hund så det är rent löjligt… XD
#9 Läs gärna på om rasen :D Det är rätt för en aktiv men stillsam familj :) Som helst har möjlighet till skog då man kan släppa dom. Dom sticker inte! Dom är riktiga mattegrisar :P
#8 nää fyyy vad sööt!!!
Medarbetare på Pokémon iFokus
Vilken fin hund! :-D Det jag önskar mig i julklapp är svårt för andra att ge mig. Förutom det så önskar jag en lugn jul med goda vänners sällskap och massor av kärlek!
#12 #13 Tack så mycket ! :)
Själv önskar jag mig en ny dator, the sims 3 årstider, pengar, kylplatta, virusskyd, the sims 3 i rampljuset och en riktigt god jul :D
Förutom att jag önskar mig resten av expansionerna jag saknar och en hel del andra ytliga saker så önskar jag mig ett år bättre än 2012, alla problem jag kunnat få har jag fått. Jag önskar främst att min medryttarhäst ska bli frisk dock :)
Lecheval.blogg.se - Mitt hästliv :))

Jag önskar mig inget speciellt, bara en lugn jul med familjen :-)