The Sims iFokus

The Sims

Etikettteknisk-hjälp
Läst 1580 ggr
[lillakaninen]
0

Nya Patchen?

Ett tag nu har det kommit upp en ruta om att det finns en ny Patch. Idag, när jag är sjuk och hemma från skolan, tänkte jag uppdatera den. Jag har lite nedladdade saker, och vid uppateringar har jag hört att man ska flytta nedladdade saker till skrivbordet, är det sant?

Men i alla fall, jag gjorde det. Men korkade jag tänkte inte på att flytta mappen, utan jag flyttade varje nedladdad sak var för sig, och alla fick inte plats på skrivbordet :/ Så vissa saker är "utanför" skrivbordet, så jag inte kan se det, och jag vet inte hur man kan flytta tillbaka dom igen D: Dåligt förklarat men jag hoppas verkligen att någon förstår och kan hjälpa mig :(

[SallysPigge]
0

Testa att ändra på skrivbordets storlek om man säger så. Högerklicka på skrivbordet och gå in på Anpassa eller skärmupplösning och testa dig fram. Har du tur så kommer dom fram igen.

Men kom just på att du kan gå i i DEn här datorn i mappsystemet och klicka på mappen skrivbordet och då ska ju allt som finns på skrivbordet rullas upp i en lista. Kanske lättare på detta sättet för dig.

Belimas
0

Du har redan fått bra tips av #1 men jag vill också tillägga att jag har aldrig flyttat nedladdade saker vid en uppdatering, det har fungerat finfint ändå =)

SimsBrooke
0

Testa annars och tryck på Ctrl + A

Tryck först på skrivbordet där du inte har någon ikon sedan trycker du på Ctrl + A så kan du dra in alla ikoner i den mappen men att ta bort de som inte hör hemma där.

Om du håller in Ctrl innan du drar in alla i mappen kan du ta bort dem som inte hör hemma genom att trycka på dem ikoner som du inte vill flytta på. Då borde du få upp dem ikoner du inte ser. =)

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

[lillakaninen]
0

#1 Visste att man borde kunna ändra storlek, men visste inte vart. Men nu så hittade jag, och det löste sig :) Tack så jättemycket :D

#2 Då borde man ju inte behlva det, men har hört från vissa att det inte är bra, så vill vara på den säkra sidan ;)

SimsBrooke
0

Man ska flytta sina mods ur the sims 3 mappen har jag hört.

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

[SallysPigge]
0

Jag flyttar mina med nu förtiden efter att jag hört det. :D