The Sims iFokus

The Sims

Etikett: ts3-allmänt
Läst 1535 ggr
[SallysPigge]
1

Kanintomte eller påskharetomte

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Spelar ingen roll men fulsöt var den i alla fall :D

Mitchika
0

Bedårande!!! SkrattandeSkrattandeSkrattande

Jag vill ha!!! :D

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

[SallysPigge]
0

Skrattande

[Hamsterdans]
0

Åååh, jag smälter ;w;

Hallonsmurfen
0

var hittade du den!?

Medarbetare på Pokémon iFokus

Namiko
0

Ser ut som att den hör till dom nya årstidstomtarna :) Jag är nyfiken på hur dom andra ser ut..

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

[SallysPigge]
0

#4 Den var i min trädgård :)

#5 Ja det ska bli kul att få se dom andra ;)

rebeka
3

Åh, de är så himla söta! Jag har en "snögubbstomte", helt bedårande!

A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing. 

[SallysPigge]
0

Åh vad kul! Skrattande

Emmy
0

Varför får man dessa egentligen? :D Jag får hästtomtar jätteofta i mina legacys och säljer dom eheheh .. :3

[SallysPigge]
0

Ja man kan ju se dom som belöningar typ. Jag tror att denna påskhare kom för att mina simmar plockade en massa påskägg.

Hästarnas kommer när hästarna slickat mycket på saltstenarna.

rebeka
0

Jag säljer aldrig mina! De är nämligen hur roliga som helst, särskilt när Leva Livet kom och de åldras. (På bilden jag la upp tidigare så har jag en tonårstomte). De är ju helsöta när de växer upp, särskilt när de är små tomtar med blöjor och för stor luva! :)

A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing. 

[SallysPigge]
0

Jag har en död tomte, som kom fram som död och inte sett tidigare. Så den pryder nu min legacys gravplats. Denna står still som tur är :)

Misarn
0

Kan ni inte visa flera tomtar och hur man kan å dom :-)

rebeka
0

Här har jag då en åldring, en babytomte och en "vanlig" :)

htt
0

Har också den där kanintomten! :)
Och så har jag en snö-tomte samt en elak tomte-tomte ;) När den dyker upp vid sängkanten får min sim en negativ humöreffekt.. Vet inte om den kom med årstider?

[SallysPigge]
0

Här är min döda tomte, jag har visat den tidigare men tyckte den passar bra i denna tråden, speciellt när jag nämnde den i #12

[jjennyeklundd]
0

Runt min fågelskrämma som jag fick med årstider så dyker det upp massa små häxor på hösten och de förflyttar sig runt om i huset av sig själva, det gör min kaninpåsktomte också, lite kul! :-D

[SallysPigge]
0

#17 Små häxor Skrattande Vad kul, ja då får man inhandla en fågelskrämma Skrattande