The Sims iFokus

The Sims

Etikettlegacy-och-historier
Läst 1705 ggr
fiffeliffe
1

Hanna Blake

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

H a n n a    B l a k e

Jag kommer att skriva i "jag-form" Alltså "jag" när det står om Hanna

Jag har alltid varit väldigt självständig och bara brytt mig om mig själv. Jag har precis flyttat ifrån mina föräldrar och deras dumma stuteri, dom bryr sig endå inte, dom bryr dej bara om sina pengar och deras hästar. Dom är väldigt snåla och gav mig bara 1000 simdaler att leva på. Det blir väl att hitta en rik kille och gifta mig.

Jag älskar kylan, det är så härligt med all snö, jag minns när jag och mamma red ut i ljupsnön, hon sa att jag var en väldigt duktig ryttare och att jag skulle kunna komma långt. Jag har ett ganska bra sinne för humor då jag alltid får mina vänner att skratta. Jag har blivit ganska fostrande då jag oftast fick ta hand om mej själv. Föresten är jag prydlig också.

Jag älskar färgen vit, att äta kotletter och att lyssna på pop. En av mina största önskningar är att bada i pengar.

Nog om tråkig info om mig, här är bild.

Cool

fiffeliffe
0

Jag tror att jag tar taxin in till stan och skaffar ett jobb. Jag kommer nog att svälta ihjäl om jag inte tjänar några pengar.

Cool

fiffeliffe
0

Jag väljer att jobba som polis. Jag har hört att dom får ganska hög lön.

Cool

fiffeliffe
0

Är det någon som följer? För det känns meningslöst att fortsätta om ingen gör det Rynkar på näsan

Förresten kommer jag att sluta att skriva i "jag-format" Det blev bara jobbigt.

Cool

fiffeliffe
0

Jag lägger ner den här legacy. Det är ingen som följer.

Cool

Hallonsmurfen
0

jag följer! Skrattande

Medarbetare på Pokémon iFokus

fiffeliffe
0

Jag har redan avslutat, men jag håller på med ett ridläger som du kan följa, det kommer nog upp imorgon

Cool

Mitchika
1

Om du har lagt ner den här Legacyn så låser jag tråden. Bestämmer du dig för att fortsätta med den ändå så är det bara att skicka mig eller någon annan Medarbetare ett meddelande så låser vi upp tråden igen. :)

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

Inlägget är låst för nya kommentarer