Legacy - Familjen Evans
Tänkte prova på att spela Legacy nu, så det här blir min första, hoppas ni vill följa! :)
Caitlyn Evans föräldrar dog i en bilolycka när hon var 4 år. Då hon fick flytta till sin gammla mormor, som var den enda släckting hon hade kvar. Hennes mormor var en snäll gammal gumma som gav Caitlyn det bästa hon kunde få, fast dom var väldigt fattiga. Men när Caitlyn fyllde 19 år slutade hennes mormors hjärta slå och nu behövde Caitlyn klara sig helt själv. Hon flyttade till en liten stad som kallades Appaloosa Plains och köpte en stor tomt med dom få pengarna hon hade.
Caitlyns egenskaper: Arbetsnarkoman, Familjeinriktad, Bra sinne för humor, Miljömedveten, Snackare.
Livslång dröm: Renässansim (uppnå nivå 10 i tre olika färdigheter.
Caitlyn bestämde sig för att börja jobba inom sjukvården. Så det första hon gjorde när hon kom till Appaloosa Plains var att åka till sjukhuset. Hon fick ett jobb som organdonator och hennes chef sa att hon skulle förbättra sin logiska färdighet. Caitlyn gick till bokaffären och köpte en bok om logik. Hon gick till parken och satte sig på en bänk och började läsa på direkten.
följer!! :)
vad fin hon är! jättesnyggt hår! var är det ifrån? :)
Medarbetare på Pokémon iFokus
Nästa dag gick Caitlyn upp tidigt för det var hennes första dag på sitt nya jobb! Hon var väldigt taggad för hon är ju en arbetsnarkoman! 
Efter jobbet så åkte Caitlyn till parken, hon hade hört rykten om att det hade kommit en sommarfestival till Appaloosa Plains. Där spenderade hon resten av dagen och pratade med andra simmar, var med i korvätartävling och åkte rullskridskor. Men hon behöver nog träna lite mera, då hon ramlade rätt ofta … 
(bry er inte om att hon har jobb kläder på sig :P)
#4 visst är det jättekul när man får sin första följare XD
Följer :D
#7 Hah aa! x)
#8 Ja, va kul! :D
Efter jobbet bjöd Caitlyn ut Benjamin till stranden. Han tyckte det lät som en jättebra idé och dom träffades kort därefter. Caitlyn flörtade en hel del och blev nobbad sin första kyss. Två gånger dessutom! 
Men tillslut så fick Caitlyn sin kyss. Hon bjöd hem Benjamin en kort stund. Men det är inte är så lätt att fokusera på varandra när en zombie med en kon på huvudet står utanför huset och skriker .. 
Slappardagen är här! Caitlyn som kände sig lite dålig, stannade hemma och läste sin bok, medan Benjamin var ute och roade sig .. Med en av Caitlyns arbetskompisar!!
Men en papparazi fick snabbt syn på dom utanför Micks mästerkaraoke. Benjamin kände sig hemsk, då Caitlyn antagligen skulle få reda på det, dom som bara hade varit gifta i en dag …
Följer! :)
Menar du att man laddar ner håret eller va? :)
Och som Benjamin trodde så hade Caitlyn fått reda på alltihop. Han kom hem sent och hoppades att Caitlyn hade gått och lagt sig, men nej. Caitlyn rusade ut, så fort hon såg Benjamin.
- Hur kunde du göra nåt sånt här mot mig?! skrek hon
Benjamin fick inte fram ett enda litet ord, och bara stod där i regnet.
- Du, det är SLUT!! Ut med dig härifrån, jag vill ALDRIG mer se dig!! FÖRSVINN! Tårarna började forsa ner från Caitlyns kinder. Hon kunde inte förstå, dom gifte sig igår och så gör han nåt sånt här dagen efter!
Benjamin sa inte ett någonting utan åkte iväg med sin hund i en taxi. Caitlyn som var förkrossad stod kvar i regnet, hon hade aldrig känt sig mer sviken än nu …
#14 Va kul!! :D
Jag fick med håret när jag laddade ner simmen, om det var de du menade. :)
Caitlyn blev bjuden på Hannas maskeradfest på Spökeridagen. Hon bestämde sig för att klä ut sig till en prinsessa. Hon letade efter Hanna överallt, men kunde inte hitte henne! (konstigt att man inte är med på sin egna fest .. :P)
Men det var någon annan där, som hon önskade inte skulle vara där .. Benjamin. Han stod och flörtate med nån tjej, så han var sig lik. Caitlyn gick fram till honom på direkten för att reta hans fula dräkt ..
följer :-)
#21 JIPPIE! :D
följer! :)
#23 Åh, vilken underbart hus! Skulle gärna flytta in där! <3
#24 Åh va kul! 
I #23 ska det stå äntligen, inte entligen (;
-------
Caitlyn har träffat en kille på internet, Chuck. Dom har pratat i telefon några gånger och Caitlyn kände att hon ville träffa honom, så hon frågade om han vill komma över, såklart ville han det!
När Chuck kom, blev Caitlyn plötsligt nervös. Hon fick en känsla som hon aldrig känt förrut. Men det var en härlig känsla. Hon visste att hon äntligen hade träffat den rätta. Fast dom bara hade träffats en gång, så tvekande hon inte en sekund och gick ner på knä o friade. Och ja, ni fattar nog vad han svara! 
#25 Åh tack så mycket, men ska renovera deras hus sen när de har lite mera pengar! 

#27 Spännande!
Grattis till förlovningen förrästen! 
#28 Caitlyn och Chuck tackar! :)
Shiiiiit vad snyggt hår hon har!! :O vart laddade du ner det?! :D
#30 det står i inlägg #4
#30 Ja visst är det! Som #31 sa så står det inlägg #4 .. 
#31 & 32: Jahaa :/ x)
Snöflingedagen är här! Caitlyn vaknade tidigt på morgonen när alla andra i familjen låg o sov. Så hon åkte till vinterfestivalen och provade på att åka lite skridskor. Efter att ha åkt i några timmar gick hon hem till sin lilla familj igen. Caitlyn och Chuck gjorde tre snögubbar tillsammans och hade i slutet av dagen ett litet privat bröllop, med en zombie som publik … 
#34 Vad fint! Speciellt med en zombie i bakgrunden 
#34 omg, vilken bild!
den är som tagen på två olika ställen och sen ihopklippt typ XD
#35 haha ;D #36 Ja, lite faktiskt … :o Haha! :D
Följer :)
Klart att laxen ska ha en jolle
#38 Va roligt!! :D
följer! :)
#40 Va roligt! :D
Några dagar efter Harrys födelsedag så fyllde Chuck åldring. Caitlyn började må illa på deras lilla familjekalas och var tvungen att springa till toaletten för att kräkas. Hon trodde hon visste varför och några dagar senare var det bekräftat, hon var gravid! Chuck blev överlycklig när han fick veta den glada nyheten! 
#44 Vad kul! Grattis grattis! 
#46 Åååh, så söt!
Blir sugen på en kattunge nu…
#47 Hihi 
Den första dagen på våren kommer Caitlyn och Chuck hem med tvillingar. Dom hade inte riktigt väntat sig det, men är såklart överlyckliga. Någon som känner sig lite bortglömd tycker dock inte lika mycket om att behöva dela sin mamma med två småungar. Harry tyckte allt var så bra innan, och så kommer dom här skrikiga bäbisarna och förstör allt …
Här är Sam och Zelda Evans!
Sams egenskaper: Grinig, Älskar värmen
Zeldas egenskaper: Konstnärlig, Geni
(Har ingen bild på dom när dom är bäbisar :P)
#49 Grattis! Fin hon är! :)
Vet att detta är lite tjatigt nu, men vart fick du håret? Eller hur fick du det?
Förstår verkligen ingenting om hur man laddar ner det…
#50 Tack! :) Vet du hur man laddar ner från Exchange? Om du inte har gjort det förrut så måste man först ha ett konto på thesims3.com, det är gratis. Sen när du har ett konto så är det bara att ladda ner simmen. Jag fick med håret när jag laddade ner simmen. Men vet inte vart man bara kan ladda ner håret .. :/ Hoppas du fatta, är jättedåligt på att förklara. :) Annars får du väl skapa en ny tråd .. (;
#51 Ska försöka! :)
Snart är det dax för ännu fler födelsedagar .. Harry blir tonåring och lilla Kia blir en vuxen katt om en dag. Caitlyn ska börja jobba snart igen, efter att ha varit mammaledig ett tag. Hon tycker det faktiskt ska bli jätteroligt, eftersom hon är en arbetsnarkoman. (; Och dom små tvillingarna håller på att lära sig en massa olika ord som sko, lampa, snö och .. discokula?!
Jag har tänkt ta en paus från den här legacyn. Då den är rätt tråkig att spela på, för alla simmar är så normala och jag tycker mer om lite onormala simmar, haha. :P Dessutom stängdes det ner när jag hade gjort om hela deras hus .. :(
Men kanske börjar igen om jag har lust. :)
#55 ibland tappar man lusten helt enkelt :)