The Sims iFokus

The Sims

Etikettskapat
Läst 2732 ggr
myismyname
2

Ladda ner Malice!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Efter en halv evighet finns nu Malice tillgänglig för nedladdning! Skrattande Malice går att ladda ner från min hemsida. Kom ihåg att läsa fliken "Innan du laddar ner Malice" innan du gör just det; laddar ner Malice.

Jag vill göra er medvetna om att det fortfarande kan finnas en del buggar och fel i världen, och jag vill gärna att ni säger till mig om ni upptäcker något. Skriv det däremot inte i denna tråd, utan i denna.

Jag är medveten om att många möbler försvinner från 50/60-talshuset, men på min hemsida finns möblerna länkade.

Hoppas att ni gillar Malice! Berätta gärna vad ni tycker när ni testat världen! Skrattande (Jag har ännu inte installerat Årstider, så ni som har det får gärna säga till om det krånglar med expansionen eller ej!)

Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)

Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus

Tokyo
0

Om jag inte har Destination Världen nu, men installerar det efter att jag laddat ner Malice, måste jag ladda ner Malice igen efteråt eller kommer broarna finnas där automatiskt när jag har installerat Destination Världen?

Vet inte om du fattade ett dugg nu, men jaja.

Nu ska jag testspela! :D

myismyname
0

#1 Det vet jag faktiskt inte :o Testa ladda ner nu och installera sen. Det värsta som kan hända är ju att du får installera Malice en gång till Glad

Tokyo
0

#2 Ja, jag har börjat spela i den, ser ju lite konstigt ut utan broar.. :o

Men jättefin värld! :D

myismyname
0

#3 Förstår det, haha! Låter du simmarna simma mellan öarna eller? Glad

Tack ska du ha! :D

Tokyo
0

#4 Ja, haha.

Varsågod :)

Hallonsmurfen
0

typsikt! jag vill gärna ha den här stan, men jag har så mycket nedladdat redan (Skäms) kan det skada spelet om jag har alldelles för mycket?

Medarbetare på Pokémon iFokus

Hallonsmurfen
0

jag hittar inte där man laddar ner malice, jag har gjort det innan..

Dreamgoldery
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

M i r a n d a      S w i f t

Nu har jag fått ner fina Malice världen! det är ingen bugg för mig eller nån liknade som är bra hehe! Här är min första sim i Malice världen

Miranda flyttade precis till Malice då hon hörde att dom hadde fina hus där! Och fina stränder.. Miranda bor själv med sin hund Troja & hennes avkomma till valp Tretionioa. Önska mig lycka till!:'D

screenshots by dreamgoldery / ifokus

[SallysPigge]
0

#6 Det kan bli segare att ladda spelet om du har förmycket, det är vad jag vet.

myismyname
0

#6 Nej, det kan inte skada spelet Glad Däremot kan spelet bli segt om man har för mycket eget innehåll installerat, men om det skulle bli segt av att installera Malice är det bara att avinstallera världen igen Glad

Hallonsmurfen
0

jag avvaktar lite, men när jag har testat klart årstider och vill ha lite nytt att göra så laddar jag ner den direkt!

[JohannaStrom]
0

Jag hittar inte vart man kan ladda ner världen?

KlaDkAkA!:D
0

hell yeah!! äntligen <3 ååhh va kul!

[SallysPigge]
0

#12 Det står redan i första inlägget :-)

[Duna12]
2

Laddat ner världen Malice nu, världen är verkligen riktigt fin! :D

[JohannaStrom]
0

Jag har letat på din hemsida, men jag hittar inte nånstans

Hallonsmurfen
2

#16 på startsidan finns det en länk :)

[SallysPigge]
0

#16 Som Hallonsmurfen säger :-)

myismyname
0

#15 Åh,  tack ska du ha! Skrattande

KlaDkAkA!:D
0

huh? skulle ladda ner alla grejer som inte kom med världen men när jag går in på länkarna så kan jag inte ladda ner det står bara att jag måste betala för att ladda ner ;____;

whuuuuut? jag vill inte betala D:

Hallonsmurfen
0

ÅH! jag såg inte länkarna till saker som du använt..

riktigt bra grejor!!

synd att så mycket är subscriber Rynkar på näsan

[innebandybitchen]
0

Finns det simmar i staden om man laddar ner den? Annars måste jag ju lägga in massa simmar själv :(

[SallysPigge]
0

Det finns inga simma i staden, men Myismyname ska ha gjort egna simmar för nedladdning med. Kolla på hennes hemsida där världen ligger. :)

iJennie
0

Hur lägger man in egna simmar?

/Kram Jennifer

[SallysPigge]
0

#24 Här kan du läsa hur man gör för att installera nedladdat innehåll

iJennie
0

Verkligen jätte fin värld!

/Kram Jennifer

eeeliiinnn
0

omg ska fixa DIREKT efter skolan imorgon.. eller ska man vara så AMAZING och fixa nu. OCH GÅ UPP SVINTIDIGT och prova.. :D

[muffinbruden]
0

Jag har laddat ner Malice men när jag startar ett nytt spel så börjar den ladda men efter ett tag kommer det upp en ruta där det står någonting och sen "do you wish to debug it?" Vare sig jag trycker "yes" eller "no" så stängs sims ner!!! Detta kanske kan bero på att jag inte ens har hälften av alla expansioner som du har My, men jag tänkte att det bara skulle saknas lite grejer och det hade jag ju kunnat leva med…

NU ÄR JAG ARG PÅ MITT SIMS!!!Skrikandes

iJennie
0

När kommer simmarna?

/Kram Jennifer