The Sims iFokus

The Sims

Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 3535 ggr
SchappisenWilton
0

Problem med Sims Medeltiden!!

Hej!

Jag köpte mitt första Sims, Sims Medeltiden, för några månader sedan och började spela. Men tyvärr kunde man inte spara mitt i genomgången av spelet och allt jag lyckats göra på 3 timmar gick förlorat… Jag skaffade ungefär då Sims 2 Seasons och började spela det ett tag. När jag sedan skulle spela Medeltiden igen kunde jag skapa ett nytt kungarike (eftersom att mitt första inte gick så bra tog jag bort det…) och en ny monark och inreda, men när jag var klar med inredningen kunde jag inte gå till boendeläget. Jag har provat flera gånger både om jag inreder och om jag inte inreder, och om det redan är inrett från början eller om det är i sort sett tomt, så kommer jag inte till boendeläget!! :( Något som stör mig väldigt mycket!! Jag vet inte om det, efter snart ett halvår, går att lämna tillbaka spelet, trots att jag har kvittot, och jag vet inte heller om jag kan göra något åt det…

så, därför undrar jag om det är någon annan som vet vad jag kan göra?

MVH

SchappisenWilton

MVH

SchappisenWilton

lottis98
0

Har du startat ett uppdrag när du vill gå till boendeläget då? För man måste ju hålla på med ett uppdrag för att kunna spela.

HUMAN0ID
0

Jag köpte också Medeltid för ett tag sedan och blev väldigt besviken.. Det var inte alls lika roligt som jag tänkt mig och det har bara krånglat hela tiden! Känns som att jag kastat pengar i sjön faktiskt..

SchappisenWilton
0

Ja, lite så känns det faktiskt… #2

#1, nä, de har ja nt provat, d mst ja göra!! :) Tack för hjälpen!

MVH

SchappisenWilton

SchappisenWilton
0

#1, tack så mycket för tipset!! Har gjort som du sa och kommit en bra bit, nu!! Tack!!

MVH

SchappisenWilton