Drömde om the sims 3
Alltså, jag säger bara - WOW! Vilken dröm jag hade inatt om the sims 3!! Jag var i världens finaste stad! Den var helt perfekt! Det är synd att jag inte kan/har tålamod att bygga världar för i så fall skulle jag defenitivt bygga denna. Jag är så förvånad över att den var så detaljrik, jag gick igenom hela världen som en sim :D Och en av de bästa sakerna var att man från staden kunde se tre "semestermål". De var helt fantastiska! Tyvärr så besökte jag bara två av dem innan jag vaknade. Den ena var ett tivoli/magi/shoppingcentra! Där fanns karuseller, shoppinghus och till och med ett IKEA! Jag och min kompis - som simmar då såklart - undersökte alltihop och eftersom vi var älvor så var vi lite magiska också, slapp stå i köerna osv ;) Kläderna i affärerna var på riktigt som i en vanlig klädaffär, men det var ett tydligt "sim-stuk" över dem!
Det andra semestermålet var en paradishotell…den låg uppe i bergen och man var tvungen att åka båt för att komma in genom dörrarna. Där fanns vattenfall och laguner och…allt var helt jäkla perfekt!!!! Alltså jag kan inte beskriva hur perfekt världen var!
Jag blev i alla fall väldigt sugen på att spela the sims nu :P Man kanske skulle ge sig på att försöka bygga den ändå…ska nog rita upp den ur minnet för säkerhets skull, så jag inte glömmer denna underbara plats!
hahah vilken rolig dröm :D
klart du ska försöka börja med din drömstad :D
Va coolt! Gillar inte heller att bygga världar men du kan ju alltid börja :)