The Sims iFokus

The Sims

Etikettlegacy-och-historier
Läst 1787 ggr
BlackSpiritWolf
0

Legacy Uvesson

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tjoho!
Har smugit runt på iFokus ett tag nu, tyckte det var dags att skriva nåt. Startar med min legacy, som jag helt ärligt talat inte vet om jag kommer kunna genomföra, men jag tänker prova och se om det funkar! Skrattande

Fenrir Uvesson kommer från en medelklassfamilj med hög moral och stora krav på sina barn. Så fort Fenrir blev myndig drog han hemifrån med sina undangömda tillgångar som han köpte en tomt och byggde ett hus med tre väggar för. Kvar hade han 1300 daler. Byggvaruhuset tyckte synd om honom och gav honom ett tak utan att ta betalt för det.

Fenrir stirrade på "huset". Hur ska det här gå?

BlackSpiritWolf
0

Fenrir tog en tur till parken, där han träffade Belinda Rynkbak. De föll pladask för varandra direkt.

En dejt planerades, men Belida dök inte upp. Fenrir undrade vad han hade gjort för fel…

BlackSpiritWolf
0

Efter jobbet åkte Fenrir direkt till gymmet där han tog en dusch. Sen gav han sig iväg till restaurangen för att äta innan han åkte hem. Han hade inte hört från Belinda sen hon ställde in deras dejt. Kanske skulle han ringa henne?

BlackSpiritWolf
0

Under natten när Fenrir sov kom två zombies på besök! Tyst

Som tur var vaknade han inte av oljudet, utan sov lugnt vidare.

BlackSpiritWolf
0

Efter att Belinda inte dök upp på den tredje dejten bestämde sej Fenrir för att det var dags att gå vidare och hitta någon annan. Han träffade Anjil vid poolen, men det visade sej att hon hade en partner redan.

Istället för att hänga kvar vid poolen gick Fenrir hem och duschade. På morgonen hade handfatet gått sönder, men han hade inte hunnit laga det innan han var tvungen att gå till jobbet som skrivbordsryttare. Så efter duschen ringde han en reparatör, då han själv inte orkade laga handfatet.

Under tiden som reparatören fixade hanfatet satt Fenrir och läste tidningen. Han letade efter ett jobb med högre timlön, men hittade inget. Några dagar senare blev han befodrad till trafikpolis och fick en bonus på 500 daler!

BlackSpiritWolf
0

Och där började spelet lagga. Inget av det sparade är kvar. Suck Rynkar på näsan

Får börja på en ny när jag känner lusten komma tillbaka.

Gerbilles
0

#5 Nej, va synd! :(

Mitchika
0

Ånej, det som verkade så lovande… :(

Välkommen till Sims iFokus, förresten! :D

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

BlackSpiritWolf
1

Tycker jag med. Blev uppriktigt less när det hände :(