Fortfarande buggar..
Jag fick både Övernaturligt och årstider i julklapp men eftersom de råkade skicka fel språk på spelet kan jag bara instalera Övernaturligt ännu… Men till min fråga då mitt spel fortfarande inte fixat till sig med alla de nerladdade sakerna som inte fungerar efter Sims 3 husdjur. Hur ska man göra för att dem ska fungera?
Instalera om alla spelen? Har provat med de granny men det vill verkligen inte fungera för mig..
Tacksam för hjälp!
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Vad är det för föremål du har laddat ner? Och vart ifrån? :)
Och vad är det som inte funkar med nedladdningarna? Orsakar dom buggar, spelkrascher, dyker dom inte upp i spelet?
Det kan vara så att föremålen du laddade ner är gamla och inte har uppdaterats sen efter att Husdjur släpptes, vilket gör att dom kan krångla i senare versioner och expansioner. Har man tur finns det uppdateringar av föremålen att ladda ner, annars finns det inte mycket att göra…
Svårt att säga exakt när jag inte vet vad det är du har laddat ner. Det ovan är bara en gissning. :)
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
#1: det är mestadels möbler som buggar. Vet inte alltid exakt var ifrån jag laddat ner dem. Men det är ex. nerladdade köks bänkar får "hål" i sig när man placerar en vask. Sätter man nerladdade köksbord så placeras stolarna mitt i bordet och på nerladdade bänkar mm så hamnar föremålen man placerar på dem hamnar på golvet under bordet :s
-' Malin Hultman
#2 Jag har aldrig upplevt det problemet själv, men jag skulle gissa på att det beror på att dom inte är uppdaterade. Det enda jag kan råda är att ta bort dom nedladdade prylarna. :(
Vet du inte vart dom kommer ifrån kan du ju inte heller titta efter uppdateringar heller.. :(
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
#3: Då får jag ta och göra de :)
Kan ändå vara rätt bra att göra de för då slipper jag dem oönskade kläderna med! :)
Har en del länkar sparade på datorn så får ta och leta reda på något intressant senare ist. Tack för hjälpen :)
-' Malin Hultman
Man får väöl välja vilket språk själva spelet ska vara på när man installerar?

#5: Jag vet inte. Men mamma mailade dem och sa att vi hade fått det på danska så dem skulle skicka ngn "byt" på något sätt. Hängde inte riktigt med. :)
-' Malin Hultman
Jag tog bort alla nerladdade saker ur launcern men alla är fortfarande i spelet :s
-' Malin Hultman
#6 Okej