resetsim funkar inte?
När jag skriver in resetSim för efternamn så funkar det inte? Har försökt flera gånger… snälla hjälp .!
// Molly
molllyr.blogg.se
Är du säker på att du skriver rätt?
För om du har en sim som buggar och vi sägar att den heter Carl Blom så skriver du: resetsim Carl Blom
Har du skrivit så?
Ja jag har skrivit det ett flertal gånger. Rutan försvinner, men simmen står kvar och kan inte gå någonstans.
// Molly
molllyr.blogg.se
Då vet jag inte vad som kan vara felet :/
är du säker på att du inte bara har pausat? det har hänt mig flera gånger XD
Medarbetare på Pokémon iFokus
Ska man inte ha " före och efter namnet?
#4 Nej för de andra simmarna gör ju grejer, det är bara han som inte kan gå.
#5 Jo, exakt så är det.
// Molly
molllyr.blogg.se
Har du dubbelkollat så att du verkligen stavar namnet rätt? Jag har gjort den missen många gånger och glömt en bokstav eller bytt plats på bokstäver, hehe…
Annars kan du prova att skriva resetsim * om allt annat skulle misslyckas. Skriver man in det använder man resetsim på alla simmar i kvarteret/världen man befinner sig i och då borde det påverka även den sim som har fastnat. :)
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
#7 ja, jag skrev hans namn, vilket jag skrev från första början, och tog även och skrev ner exakt varenda bokstav på ett annat papper och skrev av men han flyttade inte på sig. Fick ta moveobjects on och flytta på honnom, sedan fastnade han igen på samma ställe och det fungerade inte då heller. Sen fastnade han även i huset och då fungerade det..
Det med * visste jag inte om, tack!
// Molly
molllyr.blogg.se