The Sims iFokus

The Sims

Etikett: ts3-expansioner-med-mera
Läst 1423 ggr
BunnyWunny
0

Utomjordingar snälla hjälp!

Hej jag har en simgubbe, han är vuxen och han har samlat ungefär 6 rymdstenar och sålt dem, sen så kollar han i teleskopet nästan hela tiden, förutom när han jobbar eller äter sover osv. Men jag har aldrig sett en skymt av en ailiien? Jag har årstider och då ska det ju gå.

Är det någon som har en ailien i hushållet som kan berätta hur dem gjorde?

Always <3

Namiko
1

Jag gör inget speciellt, inga rymdstenar, ingen sim använder teleskop och dom blir ändå bortförda hela tiden.. Vet inte riktigt vad jag gör för fel för jag vill inte ha dom där hela tiden. Kommer typ ett rymdskepp i veckan på min tomt.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

hanna-linnea
0

lånar tråden lite! Vad händer när simmar blir bortförda av en utomjording? :)

Mitchika
0

Av det jag har läst så kan det öka oddsen att utomjordingar kommer om simmen har Rymdstenar i sin ryggsäck när hon/han tittar i teleskopet. Han ska alltså inte sälja dom, utan ha dom på sig när han tittar i teleskopet.

Det ska tydligen hjälpa. :)

Jag har mött en enda utomjording, men än så länge är jag glad för det. Det skulle bara bli konstigt om en massa aliens dök upp i min legacy. :)

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

[Chokladmousse]
0

Min grundare i min Legacy har massor av rymdstenar och blir inte bortförd. Men hennes döttrar blir det flera gånger i veckan.

Prova att ha många rymdstenar som du har analyserat och vänta. De kommer.

BunnyWunny
0

ok tack för alla tips :)

Always <3