Ponnys i Sims
Halloj! :) på thesims3.se så finns det en person som har lagt ut en jätte liten häst en ponny och en jätte stor häst men jag har glömt vad peersonen heter och vill ladda ner dom hästarna igen. om ni vem jag menar och vet vad hon/han heter så får ni gärna skriva det! :D
#1 Vad hittade du dom ? (=
#3 å hur gör man egna höjder på hästar?? Kan du skicka länk till programmet /moden ? :-) dom va jätte söta har laddat ner nästan allihop :-)
Då ska jag göra det :D !
Tass
#6 tass?
Storleksslidern finns på den här sidan under downloads =)
Okej, följer då ;)
#8 okej tack :D

#8 Det står att det antingen är en SIMS eller SIMS3PACK fil när man laddat ner men min fil är en PACKAGE-fil. Är det detsamma som sistnämnda eller har jag gjort något fel? :)
Det ska vara en .package fil, det är dock inte detsamma som det sistnämnda =) .package filer ska läggas i Mods mappen --> Packages

#12 Skulle du kunna skriva precis hur jag kommer till mappen eller är det den som ligger under GameData och sedan ytterligare några undermappar? :)
#1 Har laddat ner några ponnys nu, så hemskt söta! :3
Det är en mapp man måste skapa själv =) Man går in under Användarnamnet --> Mina Dokument --> Electronic Arts -->The Sims 3. I den mappen skapar du en ny, tom mapp som du döper till Mods, gå in i Mods mappen och skapa ytterligare en ny som du döper till Packages. För att spelet ska kunna läsa package-filer så krävs det en fil som heter resource.cfg som du hittar här http://simpedia.sims2cri.com/Resource.cfg_eng Den filen ska sedan läggas i Mods mappen så att den hamnar bredvid Packages mappen.
När man sedan ska ladda ner saker som är i .packagefil så lägger man dom sedan bara i Packages mappen och så kommer de in automatiskt i spelet =)
Tack så mycket! kul att du gillar dom =)

Om ni söker på mitt användarnamn som jag har här på