The Sims iFokus

The Sims

Etikettot-off-topic
Läst 2234 ggr
Mitchika
0

OT - Nu åker jag in...

… till akuten för att kolla upp den här hemska armen, som inte visar minsta tecken på att bli bättre. Håller tummarna för att det bara är en allvarlig stuckning och att jag inte brutit något. :)

Men jag skulle hellre stanna hemma och skriva vidare på Legacy Barlow…

Hur spenderar ni er torsdag? :)

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

Hallonsmurfen
0

jag har gäster… de åker nog snart så jag kan spela igen XD

hoppas armen blir bättre :)

Medarbetare på Pokémon iFokus

[SallysPigge]
0

Åh Rynkar på näsan … tänker på dig Kyss

Mitchika
0

#1 Aha, okej. :) Vad gör du på iFokus om du har gäster? :D

Tack! Glad

#2 Tack! Kyss

Transporten blev lite försenad, så åker inte förrän nu.. Suck, jag kommer bli sittande där hela natten…

Hallonsmurfen
0

#3 jo jag…Skäms

Gerbilles
0

Hoppas din arm inte är bruten! Krya på dig! Glad

Själv ska jag väl fortsätta spela sims .. Som jag gjort nästan hela dagen … Oskyldig Men jag ska oxå ta och gosa med mina gerbiler! ^^

[jjennyeklundd]
0

Lycka till med armen! Hoppas det inte är allvarligt :-) Själv har jag städat åt fiskarna, hamstern och marsvinen och i mitt rum riktigt ordentligt så jag ligger just nu bara i sängen och pustar ut! Ska snart äta middag och sen vid sex ska jag och min kille åka hem till honom och sova där! Då ska jag spela Sims och kanske att vi kollar på någon film :-)

Namiko
0

Jag håller utmmarna för att allt är okej i armen medan jag fortsätter bygga på en ny värld.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

naaw
0

Håller tummar och tassar här hemma för dig och hoppas att allt går bra!

[SallysPigge]
0

Kan inte sluta tänka på hur det är för dig nu. Att sitta på akuten är inget kul alls. Vänta på läkaren, vänta på röntgen, vänta på läkaren igen … suck vad jobbigt- Har ju gjort det en himla massa gånger med sonen, senast under höstlovet..

Att sitta där och vänta är ju döden … inget händer, personal som går fram och tillbaka, ingen blir uppropad, kön till läkaren går hur segt som helst. Nya patienter kommer, man funderar på vad dom kan ha gjort. Patienter får gå före i kön, VA!? Vad kan dom ha gjort som är värre än mig. Någon får lämna sjukhuset och man tänker åh vad skönt, men så ser man gipset stackaren just fått.

Mitt i all denna väntan så får man inte äta ut i fall att, och det mest typiska är att just då är man super hungrig ….

Usch jag lider med dig och jag hoppas verkligen att du snart får komma hem igen utan gips.. Men en känsla jag har säger att du kommer hem med ett blått gips …. eller svart …

Misarn
0

Håller tummarna för dig att det bara är en stukning!

Själv har jag nyss kommit hem efter att ha jobbat så det blev en promenad med Alice och sen bar det iväg till affären för att köpa mat och snart blir det sängen, är så otroligt trött. Börjar 08:30 imorgon men sen är det helg och då hoppas jag på att kunna få spela lite TS3 iaf Glad

SimsBrooke
0

Hoppas det inte är något allvarligt.. 

själv spenderade jag denna torsdag på jobbet. Gick inte alls bra första fyra timmarna sen vart det rätt lugnt på jobbet =)

Så i morrn är det bara 6 timmar att jobba så det är skönt :D

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Mitchika
0

Nu är jag hemma igen, efter lite drygt sju timmar på akuten… Det är en ren mardröm att vara där så länge för vem som helst. För en lättstressad aspergare är det ren tortyr… :S

Men jag kom undan med "bara" en spricka i armbågen. :) 
Jag hade till och med sån tur att jag slapp gips och får bära runt armen i en slinga i en vecka istället. Sedan blir det tid hos sjukgymnasten, men har jag tur så försvinner mina besvär innan dess och jag slipper. :)

AT-läkaren jag pratade med sa att det skulle läka fint. Efter att hon stretchade lite försiktigt med armen så kan jag dessutom böja den igen! :D

Så all oro är stillad, även om slingan inte är det roligaste att ha vid datorn..

Tack för att ni tänkt på mig allihopa, det värmer verkligen. :) 
Och jag är så glad att ni har haft en roligare dag än vad jag har. :D

#9 Wow, du beskriver det så klockrent… :O Det märks att du varit där några gånger… :(

Det här är min första spricka, men bröt samma arm när jag var barn. Har även brutit handleden på andra handen… jag ramlar ofta och illa… :(

[SallysPigge]
0

#12 Ja sonen har ju släpat dit ett oss ett antal gånger, vi har fått klippkort … Flört

Hallonsmurfen
0

Vilken tur att det inte var allvarligare än så :)

SimsBrooke
0

Skönt att det inte var något allvarligare =) Krya på dig =)

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

nadilda
0

#12 Ja ush och fy för akuten! Du får krya på dig!

Kommer ihåg när jag skadat mitt knä, alla försökte mig att åka in till akuten, tränarna, mina föräldrar och min lärare. Jag blåvägrade, hehe! Var inte så smart Oskyldig

Mitchika
0

#14 Ja, det var en stor lättnad. :D

#15 Tack! :D

#16 Det är ett hemskt ställe.. :(

Jag var nära att åka därifårn fyra gånger, men jag stod ut och det var en stor lättnad efteråt när man fått slingan och visste vad som var fel. :)

Man får självklart göra som man vill, men ibland är det skönt att få den skadade kroppsdelen undersökt så man vet hur illa det är. :)

Hur gick det med ditt knä sen? :O