The Sims iFokus

The Sims

Etikettthe-sims-medeltiden
Läst 1590 ggr
[Kajsa91]
0

Måste man göra om?

I The Sims Medeltiden, kan man inte vara i ett annat kungadömme?
Det man är i först är så tråkigt, och jag vill börja om att spela men suger ju att göra samma uppdrag igen som man redan gjort liksom.. =/

Jag kom en gång till att man kunde flytta till ett nytt, då trodde jag man fick flytta med. Men var ju bara dom simmarna man valde ut som försvann =/

hallonflickan
0

JAg förstår inte riktigt vad du menar men för varje "ambination" eller vad man kallar det man kan välja i början kan du ju göra flera kungadömmen och dem har ju alla liknande uppdrag tills dess att du har klarat av en ambination och låser upp fler och de du sedan låser upp går ju ut på helt andra saker, tex att man ska erövra områden och då får man ju speciella uppdrag med det. 

När du fick det där att du kunde flytta över din monark eller någon annan sim så ska du kunna välja den nästa gång du skapar ett nytt kungadömme i en annan ambination, tex när du skapar ett nytt kungadömme måste man välja en monark, du kan välja att antingen skapa en egen eller ta någon som redan är gjord, du ska även kunna välja din monark du har haft i ett annat kungadömme om du har valt att flytta den till ett annat kungarike.