Vilka spel äger du?
Precis som rubriken lyder så undrar jag nu: Vilka TS3 spel äger du? :)
Själv är jag extremt ny med Sims 3 och är inte intresserad av alla spelen men de jag äger än så länge är Sims 3-Plus-Husdjur & Sims 3 Årstider. Inga PP än.
Men som sagt, vilka äger du? -Och vad tycker du om de? Är det någon du idag känner att det inte var så behövligt eller är det något du gärna vill ha?
/Johanna.
Hästblogg med min hopp-ponny Nora som jag ägt i över 2 år♡♡♡
Kaninblogg♥♥♥
"För världen är du någon,
men för någon är du världen."
- The Sims 3
- The Sims 3 Destination Världen
- The Sims 3 Lyx och design
- The Sims 3
- The Sims 3 Kvällsnöjen
- The Sims 3 Leva livet
- The Sims 3 Husdjur
- The Sims 3 Övernaturligt
Jag skulle gärna vilja ha 70-,80- och 90-talsprylpaketet då jag är rätt förtjust i dessa årtionden!
Jag har alla expantion- och prylpaket utom Diesel, vilket jag gärna skulle vilja ha :) I övrigt kan jag inte säga på rak arm om det är någon jag tycker är överflödig. Det är klart att man klarar sig galant utan de flesta prylpaketen, men är man som jag och älskar att inreda är de bra att ha tycker jag :)
Sims 3
Årstider
Destination världen
Kvällsnöjen
Husdjur
Leva livet
Drömjobb 
~mikkan
Jag har alla EP, två PP och sims 3 såklart! :D (EP) Destination världen Drömjobb Kvällsnöjen Rampljuset Leva livet Husdjur Övernaturligt Årstider (PP) Lyx och design Diesel
Jag har:
The sims 3
Husdjur
Leva livet
Årstider
Jag skulle vilja ha alla EP och alla PP

Jag har som naw alla utan Diesel :D

Jag har såklart grundspelet The Sims 3, men sen har jag också:
TS3 - Husdjur
TS3 - Destination världen
TS3 - Kvällsnöjen
TS3 - Rampljuset
TS3 - Drömjobb
TS3 - Leva livet
TS3 - Övernaturligt
TS3 - Årstider
TS3 - Utomhuslyx
TS3 - Hidden Springs
Har köpt dom jag tycker verkar roliga och är väldigt nöjd med alla =)
Jag har alla utom Diesel och Katy Perry Sötsaker.
The Sims 3 (såklart)
EP:
Husdjur
Leva livet
Destinationsvärlden
Kvällsnöjen
Årstider
PP:
Disel
Stadsliv
Lyx och design
Sovrum och badrum
Har husdjur som extra ;) ska skaffa årstider när min dator vill starta igen ;) Vill ha så att man kan vara bonde.. Typ så åkrar och ha grisar som man kan föda upp, slakta osv.. Samma med kor som man kanske kan mjölka sedan… Och plocka ägg från höns och se små kycklingar, kultingar o kalvar fara omkring… Köra traktor och sprida vatten om det blir torrt på sommaren… Låta familjen göra egen korv, baka bröd av eget vete och koka potatis.. Göra mat till djuren och mycket mer! Ett bondepaket! Häftigt att spela själv och med andra paket.. Såsom årstider och massa annat… Riktigt kul hade det varit ;)
Jag har alla EP:n :) Tycker inte PP är värt pengarna! :P
Alla
Jag har alla EP och i PP-väg har jag:
Lyx & Design
Utomhuslyx
Sovrum & Badrum
Diesel
Jag har alla förutom gasen i botten :) Tycker inte den verkar vara något för mig då mina simmar ändå aldrig äger något fordon :)
Tydligen någon som gillar min idé ;)
Har alla spelen..
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Jag har alla expansioner, men inga prylpaket! :)
Älskar dom alla och vill inte vara utan någon. När det gäller pryplaket så väntar jag jag hittar dom riktigt billigt på rea någon dag….
Tills dess klarar jag mig utan dom. :D
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

Det var många som svarade! Kul ^^
Men är det något slags spel som ni saknar och skulle vilja att EA gjorde? Som t.ex. #10's förslag?
/Johanna.
Hästblogg med min hopp-ponny Nora som jag ägt i över 2 år♡♡♡
Kaninblogg♥♥♥
"För världen är du någon,
men för någon är du världen."
Jag har:
Sims 3
- Husdjur
- Kvällsnöjen
- I Rampljuset
- Drömjobb
- Leva livet
Och Sims Medeltiden ;)
Jag skulle vilja ha ett sims där man kan vara inne i sjukhuset och ta hand om andra simmar. Ge dom mediciner och sånt. Rehabilitering. Det skulle vara kul att få följa med poliserna oxå! Brotta ner inbortstjuvar :D
The Sims 3
• Destination världen
• Lyx & Design
• Drömjobb
• Kvällsnöjen
• Leva livet
• Husdjur
• Övernaturligt
• Årstider
Jag vill med som #10 att det ska vara bondgård osv. Fast hade dock önskat att dem kunde lägga in kaniner i spelet vilket jag ville redan i The sims unleashed. ^^
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Ja ASSå kunna ha allt som på en riktig bondgård.. Traktor, hästovagn, kaniner, andra maskiner och massa möjligheter.. Slakta gris till jul och fågel till påsk.. Mjölka kor för att både dricka och tillaga något.. Så stora åkrar och försörja familjen.. Men då måste detta vara ett jobb ;)
jag har alla ep utom kvällsnöjen (som jag är väldigt arg över att jag inte hittade på varken gamestop, media markt, eller den affären jag inte ens kommer ihåg
).
jag har inga pp.
Medarbetare på Pokémon iFokus
Jag har:
The sims 3
Kvällsnöjen
Husdjur
I rampljuset
Vet att det inte är så många men ska köpa fler snart!!
Då vill jag jättegärna köpa Övernaturligt eller Årstider!
Och jag vill också (som vissa andra) ha som en "Pokemon värld" där man kan vara en pokemon tränare och gå runt :) Skulle verkat kul tycker jag.
#24 Tumme upp för Pokémonvärld!! :D:D:D 
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows