Vad dog hästen av?
Idag när jag var ute och gick med min hund så stötte jag ihop med denna hästen som var ett spöke. Det var ett föl, och jag undrar vad den dog av. Den såg väldigt annorlunda ut tyckte jag och jag kan inte hitta någon sida här på iFokus om hästars spöken.
Så, vad dog den av?
(Visste inte vilken mapp jag skulle lägga inlägget i)
Är du säker på att det är ett föl och inte en ponny, om du har den formen av mod/nedladdat husdjur i ditt spel? :O
Det enda som hästar och andra husdjur i spelet kan dö av är ålderdom. Såvida du inte har en mod och avsiktlig dödar djuret på ett visst sätt så kan dom bara dö av ålder. Därav att jag undrar om det kan vara en ponny och inte ett föl. :)
Hästars spöken, precis som hundar och katter, är antingen röda eller blåa. Färgen beror på hur mycket Livslång lycka som husdjuret har samlat på sig. Röd färg är under 10 000 poäng, blå färg är över 10 000 poäng. :)
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows
Åh det är det där spökfölet! Den är i Appaloosa plains (i alla fall när jag spelar där) Jag tror att det är ett föl som EA har placerat ut i staden som vildhästarna och enhörningarna. För den har dykt upp i flera av mina familjer jag har haft som bott i Appalosa. :O Den heter ju något typ Max3o78. Haha, kommer inte ihåg riktigt va den heter men något liknande. Den har i alla fall siffror i sitt namn .. :3 #1 Jaha, det där med livslång lycka visste jag inte. :)
#2 Åh, vad häftigt med ett verkligt spökföl! :D
Djur som inte ska kunna dö som unga, vilket unikt djur! Måste jaga rätt på det och försöka få in det i familjen… 
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows
#1 Jag tror att jag har aldrig sett någon ponny i mitt spel, och dessutom kom det upp en ruta där det stod att min sim hade sett ett dött föl för första gången (och hunden).
#2 Ja precis! Den dök upp i min systers spel också och vi spelar i Appaloosa plains :). Hon försökte få med sig den i sin familj, men den bara plötsligt försvann…
#3 Det konstiga är att även när man inte äger det så kan man typ sadla den och sitta upp på den och göra alla de där sakerna man kan med en egen häst även fast man inte äger denna hästen. 
Jag har också sett det där fölet när jag spelat.
Filmade det och la upp det på youtube :)
Medarbetare på Pokémon Ifokus