The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-allmänt
Läst 1395 ggr
[jjennyeklundd]
2012-12-29 16:50
0

Dockor!

Nu har jag fått en liten docka som ser ut som em nalle och en som ser it som en medelålders gubbe med kostym och håller i en mikrofon. Jag undrar om jag kan göra något med dockorna? Kan de börja leva eller något? :-)

SimsBrooke
2012-12-29 16:54
0

Många utav dessa flyttar sig omkring på tomten man kan inte göra något med dem. Vissa utav dem förökar sig också. Man kan sälja dem och få ganska mycket pengar för dem :D

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

[Chokladmousse]
2012-12-29 16:55
0

Nej, dessa figurer är tomtar som du inte kan göra något med. Förutom att ge dem namn sparka på dem XD Du kan se att en dag står den i vardagsrummet och nästa i sovrummet (bara som ett exempel).

Du kan sälja dem för typ 1000 simdaler.

[Chokladmousse]
2012-12-29 16:56
1

#1 En minuts skillnad. Hehe.

[jjennyeklundd]
2012-12-29 17:08
0

Haha ja jag har haft dockor förut men då var det typ häxor och trädgårdstomtar XD ja de rör sig jätteofta :-O men jag tänkte bara om man kunde få de att leva, typ som låtsskompisar ;-) men då vet jag! Jag har en till fråga som jag kan passa på att ställa nu på en gång men den har inte med dockor att göra. En sim som är fe flyttade in till mig och jag vill inte att han ska vara det, vad gör jag? :-) jag har testat med att hans tjej ber honom avstå kraften och han säger ja men det går inte att gå till spaet eller sjukhuset att göra det :-(