Avinstallera ALLT custom content?
Jag håller på att bli lite knäpp. Jag har så hemskt mycket CC i mitt spel just nu, så jag tänkte avinstallera allt och börja från början, så att säga. Problemet är bara att jag får följande felmeddelande när jag försöker avinstallera en del CC via launchern:
"Fel: Kan inte avinstallera paket med underordnade filer."
Jag har ingen aning om vilka underordnade filer som spelet syftar på… Fattar ingenting och blir mest bara irriterad.
Någon som vet hur man kommer runt felmeddelandet/tar bort CC på något annat vis än via launchern?
Tack på förhand! 
Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)
Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus
Mitchika, du brukar ju vara bra på spelkrångel! Hjääälp! 
Har du laddat ner "paket" alltså en hel samling på t.ex ett kök så du får allt som har med köket att göra? förstår du vad jag menar?
Detta fick jag också när jag skulle avinstallera vissa saker, och då kom jag fram till att det måste höra till ett sånt samlarobjekt.
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
#2 Det är blandat. En del CC hör till "samlingar" och en del inte, så det verkar inte vara problemet! :/
Jag?! :O :D
HEJ, MY!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Personligen, om det var jag som skulle börja om från scratch igen, skulle jag bara flytta ut mina sparfiler, sparade simmar, screenshots etc. och bara radera hela Sims 3mappen i Dokument och starta upp spelet igen. :)
Spelet har en tendens att återskapa The Sims 3mappen om den försvinner. Annars skulle jag hellre avinstallera rubbet och installera det igen, framför att sitta och småplocka bland allt installerat innehåll och försöka avinstallera det manuellt… :S
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
#4 Tackar för tipsen! 
#5 Så lite så. :)
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
varför ska du avvinstallera allt?
är spelet segt eller? 
Medarbetare på Pokémon iFokus
#7 Det började bli lite segt, ja
Dessutom hade jag så hiskeligt mycket CC som jag inte kunde hitta/para ihop med rätt fil i launchern, så jag tog bort allt helt enkelt!
#8 okej :)
det ska jag nog också göra någon gång, ta bort allt liksom.
jag laddade ner mycket simmar med grejor som jag ville ha, men som var i package, innan jag laddade ner mods-mappen.
Men nu har jag laddat ner den, och behöver inte allt det andra som simmarna förde med sig 
Medarbetare på Pokémon iFokus