Bli delägare..?
Vad händer om man blir delägare på tex mataffären i The Sims 3?
Får man mer pengar? Eller bara en bättre "status" ?:P
Behöver pengar (vill inte fuska, himla tråkigt att göra det enligt mig.) då jag vill dom ska få barn och de, men finns ingen plats i huset för barn och dom har bara 14 tusen typ, så det tar ju sin tid att jobba ihop skiten.. :P
Hon är kock, så tänkte hon kunde bli delägare där ifall det är lönsamt ens? Kostar typ 12 000 för att bli delägare har jag för mig. Så frågan är ju om det lönar sig liksom..
Han är dektektiv, så han tjänar ju mer än henne då han får pengar för varje grej han gör + veckolön.
Valde kanske helt fel yrken för att tjäna ihop pengar.. ;P
Vet inte vilket som ger mest pengar att jobba med. Aldrig spelat så "seriöst" och brytt mig om att komma upp i jobbstegen eller så.
Nu, 2 timmar senare har jag fått ihop till 41 000 iallfall :D
gud vad pinigt
jag fuskar så mycket -_-
Satsar man på att köpa företag så har man inga pengaproblem från andra generationen, det är därför jag aldrig känner något behov av att fuska. Tar inte lång tid innan man är rik. (Om det bara var lika lätt i verkligheten..)
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Jag fuskar hela tiden typ :s Hehe. menibland kör jag seriöst och jobbar mig upp i karriärstegen.
- Emmy,
Sajtvärd för Shetlandsponny på engelska versionen
Drar upp den här tråden igen, för jag hajar inte. Jag får bara in ca 1000 simdaler efter några dagar (En simvecka), och jag äger fem olika ställen.. Vad gör jag för fel? Jag är ägare och delägare i affärer och resturanger
Mvh Henriette
Fornuddens Möss
Naked Curls (Sphynx)
Uppfödning av möss, reptiler och katter i raserna Sphynx och Cornish rex.