Bästa julklappen i år? :D
Ja, jag vet att jag är tidigt ute, men jag fick en tidig julklapp som jag älskar mer än allt annat! :D
Vad mer jag än får i år så kommer inget kunna toppa denna helt fantastiska lerstaty/figur som jag fick av min bästis. Hon har gjort den själv och det föreställer min älskade Slender Man, som jag har sysslat med alldeles för mycket på sistone. :D
Han står nu i min hylla och "stirrar" ut över sängen när jag sover. :) Så nu sover jag mycket bättre också. :D
Vilken var er bästa julklapp i år? :D (Eller vilka?)
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows
Jag tänkte "jisses detta kommer inte gå så bra för mig" men den var ju riktigt söt hehe… Vart lite skeptisk när du sa vad du hade fått hehe.
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
#1 Hihi, ja, det blev en bedårande tolkning av Slender Man. 
Min bästis har lovat att min nästa figur kommer bli mindre söt och mer läskig, men jag kommer garanterat tycka att den är bedårande söt oavsett hur hon gör. :D
Haha.
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Haha vad kul! Min kille gjorde en slendersnögubbe för någon vecka Sen, haha xD jag har tyvärr inte fått någon julklapp alls än men vet att jag åtminstone kommer få två Sims expansionspaket. Tror det blir drömjobb och i rampljuset jag kommer få ;-)
#4 Åååååh, det hade jag velat se!! :D
Jag älskar Slender Man för mycket för mitt eget bästa. Funderar på att döpa nästa hund till Slender… 
Så kul! :D Jag hade hoppats på prylpaket i julklapp, men det har jag redan fått bekräftat att jag inte får. Men det gör inget, Slender Man lyser upp min jul. :D
#5 haha ja den vart cool, men nu har den typ börjat tippa så den lutar jättemycket utan att ramla så den ser bara konstig ut xD Haha, hur kommer det sig att du gillar slender så mycket? :-D jag har sett när pewdiepie spelar det, sjukt läskigt! De borde göra ett till slenderman spel men då satsa mer pengar på det, fatta hur det skulle kunna bli!! :O bara låg budget varianten är ju sjukt läskig xD Haha det är bra!! :-D
Inga julklappar ännu men snart så :D
God Jul på er! :D
#6 Haha, stackars Slender Man smälter! XD
Jag är inte helt säker, om jag ska vara ärlig. Jag har sett hundratals videos, läst massa berättelser och tittar på tonvis av bilder. Det är en av mina favoritskräckisar, helt enkelt. :D
Jag har sett när pewdiepie spelar Slenderspelen också, men tittar mer på andra som spelar det lite mer seriöst. För att få tag i alla pages och liknande! :)
Det finns ett nytt Slenderspel på gång, från den som gjorde det första "Slender - The Eight Pages"spelet! :D Det kommer kosta pengar och det är mycket mer arbete nedlagt på det med större budget. :)
"Slender Arrival" tror jag det heter, det är inte släppt ännu. Jag längtar efter det! :D
#7 Du får posta när du fått! :D Gärna med bilder också! :D
God jul!! :D
Haha om jag skulle ha den i mitt rum, och råkar vakna på natten skulle jag nog bli lagom rädd när jag ser honom stå och stirra, även fast han är liten(?)
Men väldigt fin :D Jag har själv inte fått något än ;)
Hmm, skulle nog ta min iPhone 4 då. Eller kanske ett cupcake lakan jag fick.. :)
Eller, jag fick en iPhone 5 som tidig julklapp, och ett kameraobjektiv, så det är nog mina bästa julklappar hittills ;)
LillSlender har inga ögon, precis som stora Slender Man. :D Men det känns som att han stirrar ändå… :O
Han är lite småläskig, men det är en del av hans charm. :)
#11 Åh, fina julklappar! :D
Min bästa julklapp är busskortet jag fick :)
Har velat haft ett i flera månader, men aldrig haft råd.
Medarbetare på Pokémon Ifokus
Bästa julklappen (som jag köpt till mej själv) är sims 3 pets :D
In vestigiis lupi...
Jag fick Sims 3! Äntligen 
#8 Ååh men ofta de ska släppa ett? Gud vad roligt, längtar tills det kommer!! :-D Längtar också tills nya amnesia släpps, på tal om skräckspel ;-)
Nu har jag i alla fall fått julklappar av familjen, väntar fortfarande på pojkvännens, men hittills är mina favoritjulklappar en ibrahimovic matchtröja (svenska landslaget) :D och en glassmaskin och the sims 3 drömjobb!!
Min bästa måste nog vara the Sims 3 destination världen :)
Medarbetare på Pokémon iFokus
Jag tror mina bästa julklapp är 10 000 simpoints och en kamera! :D Fast husen till mina gerbiler var oxå väldigt fina … Jag tycker om alla mina julklappar väldigt mycket! :)
Vad underbara julklappar alla har fått! :D
Jag har fått böcker, pengar, kläder samt löfte om en TV-bänk, som vi ska åka och handla i mellandagarna. :D Vad jag har längtat efter en riktig TV-bänk där mina spelkonsoller får plats ordentligt! :D
Men lillSlender är fortfarande bästa julklappen… 
#17 Ja, jag har varit inne på Slendersidan och kollat flera gånger! Längtar efter första videoklippen från spelet. :D
Åh, ja, nya Amnesia ska också bli kul! :D Även om jag inte vågat spela klart första… läskigt… :(
#20 Gud vad roligt det kommer bli!! :-D
ah jag vet! haha det är sjukt läskigt :O Men om man spelar det utan ljud så är det inte otäckt alls… haha det är det där j*kla ljuder när man blir jagad som är så obehagligt!!

Oj jag är nöjd med allt jag fick, men en utav dom saker jag blev väldigt glad över är ett samiskt armband som jag länge velat ha :-)
Har svårt att välja mellan iPad eller iPhone 5.. älskar dem båda :D
Jag fick Sims Leva Livet som jag önskat mig nu ett tag, SUPER NÖLJD! :D
Efter att ha fått låna Star trek från min bror lite då och då så har jag äntligen fått mina egna. 
Start Trek Next Generation 7 säsonger, Star Trek Deep Space Nine 7 säsonger och slutligen Star Trek Voyager 7 säsonger. snacka om att ha något att se på under en väldigt lång tid framöver 
fick sims 3 övernaturligt och årstider :D
Fast cdon.com skickade mitt årstider på danska.. .__.'
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Fick The Sims 3 Drömjobb :D Typ den bästa förutom sakerna från Japan och Kläderna från Hollister & Abercrombie and Fitch 
//Fanny 
Inne på The Sims ifokus, Hamster ifokus och Dvärghamster ifokus!
'Live, Love and Laugh when you are young'
omfg it's frigging slenderman himself! o.o
sup' Slendy?
Jag upprepar mig bara, men alla har verkligen fått helt fantastiska julklappar i år! :D Vill bra sno åt mig allihopa! XD
#21 Men man måste ju ha ljudet på! :D Att bli skrämd är ju det roligaste med spelen. :D
#28 Japp, mysiga lilla Slender Man står uppe i min hylla. :D
Han svarar inte någon, inte ens mig, när jag pratar till honom… :O
Kan bero på att han inte har någon mun, men det känns ändå som att han blänger lite obehagligt… :S
#29 håller med :-D
Min favoritpresent var ett jättefint shabrak <3
Mitchika: Det har kommit ut ett spel osm heter Haunt nu, det är som slender fast med mer story :) Kolla på "tobygames" på youtube, han har börjat spela det, ser riktigt fint ut, men är fööör feg för att spela det :( Håller på att avlida varje gång jag spelar vanliga hahaha :D
#31 Åh, jag känner väl till Haunt, som tidigare kallades "The real Slender game". :D
Älskar det spelet, ska prova på att spela det vilken dag som helst. Försöker fokusera lite på Sims nu bara och inte för mycket Slender. :)
#29 lol precis som i spelet då….''NO EYES ALWAYS WATCHING'' O.o
#33 Precis…. 

mitt blev på norska
?
Mvh Kaninsköld