detta hände mig nyss XD
det här hände nyss när jag spelade XD
jag hade gjort en familj bara för att simmen skulle bli uppäten av koplantan.
det var en åldring jag hade gjort.
medan jag väntade på att koplantan skulle ta fram kakbetet, och att klubben skulle öppna gick jag runt lite i staden.
Där gjorde jag om en sim och lade till den i familjen, så att någon kunde mjölka koplantan sen.
Jag gjorde den simmen till femstjärnig kändis.
Så nu hade jag en kändistonåring som gick med käpp, en åldring som hade ansikte som en ungdom, och en häst som jag gjorde samtidigt som åldringen.
När nattklubbarna öppnade gick simmarna dit.
de drack lite drinkar innan tonåringen fick för sig att berätta för dörrvakten att åldringen smygit in i vip-avdelningen.
hen schasade ut henne.
trots att han tidigare kelat med henne i "poolen".
när sen de kom hem dog tonåringen av hunger.
jag väntade på att det skulle komma upp en "milda andar" möjlighet, eftersom jag ville att någon skulle mjölka koplantan.
det gjorde det naturligtvis inte.
då försökte jag få upp åldringen i nivå tio i matlagning.
jag testade några gånger också att få koplantan att äta henne, men den spottade bara ut henne.
när hon hade kommit till nivå åtta dök det upp en alien.
jag la till den i familjen eftersom jag inte fått möjlighet att utforska aliens än.
när jag hade testat allt utom att kalla på en meteor så gjorde jag det, kallade på en meteor.
jag såg skuggan av den på åldringen.
"onej!" tänkte jag och fick henne att sprnga därifrån.
men jag ville se en sim dö av en meteor så jag la till en av simmarna som kom förbi i hushållet och gjorde så hon sprang in i skuggan av meteoren.
den landade på henne.
koplantan, kylskåpet, och ugnen förstördes.
det brann typ överallt och alla var typ svedda.
det låg bitar av meteoriten överallt.
när jag gick in i köplöget (liemannen och allt sånt var kvar) för att köpa nya koplantor, blev det konstigt så jag stängde av.
allt hästen gjorde under den här tiden var att galoppera omkring XD
fast innan jag ens la till tonåringen i familjen teleporterade jag honom till en ö, men han gick under vattnet hem igen.
jag tyckte att allt det här var så kul att jag var tvungen att berätta om det XD
Medarbetare på Pokémon iFokus
Vilken… udda händelse XD
Det kan man säga :D
Hahaha, herrejösses!!! XD :D
Bara en helt vanlig dag i Sims, med andra ord? 
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
Ja, typ xD