Tiden stannar
Hej!
Nu har mitt spel börjat bugga lite. När jag är i "spelläge" så stannar tiden (och simmarna blir stilla likaså, dock inte bakgrundseffekter såsom vågor, tv-program, etc.). Detta sker hela tiden nu, med bara några sekunders mellanrum. Och jag kan inte klicka på någonting eller flytta bilden. Tiden står still i kanske 0,5-1 minut varje gång. I byggläge så fungerar spelet som det skall.
Vad kan vara felet? Jag laddar ner ganska mycket eget innehåll, från Thesimsresource.com. Men jag använder inte så mycket fusk, bara moveobjects ibland och motherlode.
Jag funderar på att installera om spelet. Innebär en ominstallation att alla hus jag byggt går förlorade? Och likaså alla simmar?
Det verkar vara ganska många som har det problemet, tyvärr! Ärligt talat vet jag inte riktigt vad det beror på. Jag har själv haft samma problem till och från, och av någon märklig anledning brukar det gå över efter ett tag om man bara "spelar sig igenom det", så att säga. Himla skum bugg! Jag tror inte att det hjälper att installera om spelet heller
Om du kommer på någon lösning, posta den gärna här 
Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)
Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus
Jag upptäckte att buggen bara fanns i den världen som jag spelade, en värld som jag laddat ned. I de andra världarna så fungerar spelet som det ska :)
#2 Vilken tur! 
Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)
Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus