Ang. Sims-reg
Jag har ett bra tag försökt logga in på sims 3 hemsidan.
Men det går inte, jag vet lösenordet. Jag har ändrat det osv eftersom det blev konstigt. Men när jag skriver in lösenordet så kommer jag inte IN utan jag kommer till en sida som jag ska regristrera mig på?
Jag kan ju heller inte använda mitt serienummer igen, alltså detta är ju jätte dumt!! Varför måste jag göra en ny användare? Varför kan jag inte ha kvar min gamla?
Det funkar inte heller att logga in i launcern!!
Det är precis som det funkar, för rutan dras ner och allt uppdateras. Men kvar är '' gå med nu'' saken?!
Skriver jag medvetet in fel lösenord så står det att jag skrivit in fel lösenord?
Jag blir galen:O
Är det ingen som vet hur jag kan lösa det här?:(
Det låter himla märkligt… Har du testat klicka på "glömt lösenord" för att på så sätt nollställa ditt lösenord/få ett nytt lösenord? Om inte, så testa det. Funkar det inte tycker jag att du ska höra av dig till EAs support och be om hjälp med ditt konto 
Psst… har förresten ändrat till gemener i din rubrik. Det ser så skrikigt och ilsket ut med caps lock 
Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)
Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus
Jag har återställt lösenordet, men jag får inte det till att funka hur jag än gör.. :/ Det finns svensk support va? Så jag inte måste skriva allt i engelska hahaha
Oj då! Tack ;)
#4 Jag vet inte om det finns en svensk mejlsupport, för jag hittar bara detta (telefonsupport) 
Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)
Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus