Fusk...vill inte dö
Min sim håller på att dö… finns det fusk så att hon inte dör… snälla hjälp fort.. 
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Tror tyvärr man inte får ta upp fusk här! 
Du kanske kan googla? 
Finns en artikel med massa fusk.. :) Vad håller den på att dö av? Ålder?
En snabb lösning är ju att inte spara, fast det är ju inte så bra de heller.
//Julia
#0 funkar om du inte har gjort det redan men iallafall, Du går in på samma meny där det finns spara och avsluta, och avsluta, och spara som och annat. Men där finns också en som är typ inställningar ? Chansar men tror der är det om det finns där. Kan inte kolla just nu men där drar du ut gamling om hon är de på det längsta som går då får du ha henne alla fall ha henne nån dag till :)
#1 Tänkte bara säga att det är helt okej att diskutera fusk här på forumet! Prata på!
Det kanske var mods du tänkte på? Mods har vi lite särskilda regler kring :)
Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)
Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus
#5 Jag har för mig att någon sa det när jag letada efter något? Fast vad bra att man får :)
Om det inte är av ålder som hon håller på att dö så kan man gå till "fuskfältet" och skriva in fusket
agingoff
i alla fall om det är Sim 2.
Annars vet jag tyvärr inte vad som finns att göra… :(
Det finns några bra appar med de flesta Simsfusk till Sims 1, 2 och 3 som jag rekommenderar!!
MVH
SchappisenWilton
Tyvär hon avled… 
Haha, tack så mkt för hjälpen 
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Ja, det var ju synd… Kanske nästa gång något liknande händer.. :)
MVH
SchappisenWilton
#8 sorgligt :( var det den enda i familjen?
Om det händer igen så kan man ju köpa ''ung på nytt'' av livspoängen.
Ifall vi snackar om the sims 3 såklart :D
Medarbetare på Pokémon Ifokus