The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-allmänt
Läst 6565 ggr
Fornuddens
0

Att äga fastigheter osv

Jag håller på att bli tokig av att inte förstå!

Jag äger ett café där det inte ens verkar vara några anställda, vad ska jag göra?

Jag tjänar knappt några pengar, det kan gå "simdagar- och månader" innan jag får in något, max 1000?

Jag har byggt en bar på en allmän plats, jag kan åka dit och det är mycket folk där. Men jag ser inga möjligheter att kunna köpa och äga den, inte heller om jag ringer och kollar fastigheter som är till salu?

Vad är det positiva med att bli ägare istället för delägare?

Mvh Henriette
Fornuddens M
öss
Naked Curls (Sphynx)

Uppfödning av möss, reptiler och katter i raserna Sphynx och Cornish rex.

Namiko
1

När du är ägare eller delägare så kan du hämta pengar där varje vecka, på månadagar efter klockan 9 har jag för mig, det byggs inte på om du glömmer hämta en vecka så du måste hämta senast söndag om du vill ha mer pengar på måndagen. Som ägare får du mer pengar än en delägare. Dom billigare fastigheterna ger mindre pengar än dom dyrare.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

Fornuddens
0

Tack för svar! Undrar dock fortfarande hur jag kommer åt min bar på allmän plats, som jag inte kan köpa. Kan heller inte köpa t.ex skrothandeln osv.

Mvh Henriette
Fornuddens M
öss
Naked Curls (Sphynx)

Fornuddens
0

Puttar för den här.. Då jag fortfarande undrar saker som ovan skrivet.

Mvh Henriette
Fornuddens M
öss
Naked Curls (Sphynx)