Ladda ner .zip-föremål i något program?
Jag var inne på morningstarequestriansims.com och kikad lite. Jag hittade några saker jag vile ladda ner, och öppnade Winzip. Men Winzip är tydligen inte gratis, och jag hade bara haft en testperoid :/ Så jag är tvungen att hitta ett annat program, alt. få pappa att betala Winzip. Men är det någon av er so m använder sig av ett annat program, och kan förklara isf hur det funkar? :)
Jääättetacksam för välbeskrivet svar, då jag inte är det minsta teknisk av mig och inte kan mycket om datorer osv ^^
Jag använder mig av WinRar. :)
Funkar likadant som Winzip, i stort sett. Inget krångel där för min del. :)
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
#1 Kan man använda det till filer med .zip-format?
Jag hade bara testperiod på det också, så jag kan inte använda det heller :(
#2 När det kommer upp att du ska köpa programmet eller vad det nu står så är det bara att trycka "Cancel" i den rutan så kan du använda programmet som vanligt.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
#3 Testade det, och det funkade! :D Tack så mycket :)
Men då kommer självklart nästa problem… När jag ska packa upp filerna till downloadsmappen blir det en internet explorerikon istället för simsikonen, som det ska vara. Med en annan sak jag laddade ner precis innan, funkade det. Men inte med det här :(
Filerna blir såhär, som på bilden
Någon som vet hur jag gör som i ovanstående inlägg? :)