The Sims iFokus

The Sims

Etikett: legacy-och-historier
Läst 1266 ggr
fiffeliffe
0

Ska jag skapa en legacy?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ska jag starta en legacy? Jag har märkt att väldigt många startar nu. (se bilden) Men vad tycker ni? En fördel är ju att jag blir sysselsatt när jag spelar sims. Men en nackdel är att jag är sämst på att uppdatera, och bäst på att tröttna… Men jag kanske kan testa iaf.

Cool

Hallonsmurfen
0

Jag tycker du ska testa :) det är jättekul :)

Medarbetare på Pokémon iFokus

fiffeliffe
0

#2 Ja, jag har ju haft innan men tröttnar alltid så fort, typ inga följer när jag väl skapar…

Cool

Namiko
3

#2 Ska du skriva om din legacy så är det bäst att skriva för sig själv och se alla som följer som en bonus. Att planera lite inför vad som ska hända med familjen gör också att det är lättare att hålla kvar intresset för sin familj och själva skrivandet. Jag använder mig av mängder med drama och rejält planerande så att jag själv blir nyfiken på vad som kommer att hända, för det är sällan simmarna vill följa mina planer fullt ut och allt kan utvecklas i helt nya riktningar som tvingar mig att ändra på det jag tänkt ut. Men eftersom jag håller uppe spänningen även för mig själv så är det ingen risk att jag tröttnar och slutar skriva även om folk skulle sluta läsa.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

Gerbilles
0

Där är ju min legacy! Familjen Marple! :D:D:D Jag tycker du ska testa! Du behöver inte bry dig om hur många som följer! :)

naaw
1

Jag håller med ovanstånde, spela och skriv för din egen skull och tänk inte på hur många som följer eller inte :) Jag håller själv på med en legacy som är uppe i generation fyra nu, och som jag dokumenterar på en blogg. Dock vet jag att det inte är speciellt många som läser eller följer den, men jag gillar familjen och att dokumentera det som händer, så jag spelar på ändå! :D

fiffeliffe
4

Jag ska starta en legacy! Jag har insett att det inte spelar någon roll hur många som följer. Jag sak göra första simmen snart :)

Cool

naaw
0

#6 Vad kul! :D Lycka till!

Gerbilles
0

#6 Super! :D

ramm5tein_
0

Precis, som dom andra säger så gör det för din egen skull! För att du gillar att skapa, berätta och följa dina simmars liv :) Man kan lätt fastna i "hur många följer den egentligen?!" tycker jag, men det blir som bäst om man försöker att inte fokusera på just det så mycket.

Sedan är ingen annan legacy den andra lik!

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne