The Sims iFokus

The Sims

Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 2733 ggr
[Catteklina]
0

Alltid gravid!

Jag har ett problem, en bugg, min sim hon är gravid hela tiden och barnet kommer aldrig!

Finns det något att göra eller är det bara till att göra en ny familj?

Mvh,
-C

godisråttan
0

simmarna ska vara gravid i 4dagar det brukar ta ett tag men om inte det går så får du nog göra en ny familj!!!

[Catteklina]
0

Jo, det vet jag att dom är. Men den kommer ju inte och det har gått långt över 10 simdagar nu…

Trött på detta med nya familjer hela tiden… *suck*

Mvh,
-C

Benne
0

Har hänt mig en gång, tror att min gick över tio dagar med. Men sen såg jag att jag hade stänkt av åldrande och då jag satte på det så funkade det :) Vet inte om det nödvändigtvis var det som gjorde de men det kan ju vara nån bugg med spelet så det blir så ibland :) Värt att testa iallafall! :)

godisråttan
0

mmm jag tror att jag har typ 20 olika familjer

[SallysPigge]
1

Testa med Resetsim :-)

[Catteklina]
0

Åldrandet är på, då hennes make och andra åldras.. Så det är det tyvärr inte. Resetsim har jag testat och det hände ingenting merän att hon fick fullt i alla staplarna :)

Har börjat på en ny familj nu igen (då ingenting hände med henne), vilket inte är skoj när man älskar långkörare med ett stort släktträd och var inne på fjärde generationen sen jag startade om sist :P

Mvh,
-C

[pandes]
0

Har ett liknande problem. Det är alltid som att någon dör hos mig. En herrelös katt dog på min tomt och alla fastnade hos den. Tillslut raderade jag katten, och resetade alla mina simmar, men jag kan fortfarande inte flytta eller ändra steden för dne fortfarande tror att någon dör…

Om jag hittar någon lösning på problemet så kan jag skriva den här. :)

[Catteklina]
0

#7 Hade ett sådant problem med innan, fast med min sim, hon "dog" (fast ändå inte, hon gick runt och var precis som vanligt) och alla väntade på liemannen, som aldrig kom.
Tröttnade så jag startade om i en ny stad med en ny familj :)

[pandes]
0

#8 Japp, det var min sista utväg nu också, bara det att detta var min Legacy-familj… :(

[Gurasu]
2

#1 Har för mig att det är 3 dagar… iallafall för mig.

Nelliloveyou
1

Du kan annars göra en sim som e nästn lika dan.. sedan flytta ut den gravida mamman och flytta in den andra simmen som kan bli familjens "nya" mamma.. du kan sedan skriva in "testingcheatsenabled true" och dra upp relationsmätaren på pappan och barnen (om du har barn) Flört