The Sims iFokus

The Sims

Etikettfusk
Läst 2570 ggr
VilmaKristina
0

Hur får man pojkar?

Jag har inte fuskat med könet på kommande barn på hur länge som helst, men jag kände för en pojke nu.

Vad skulle den gravida simmen äta nu igen för att få en kille?

• Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.

Frosstis
0

äpple

VilmaKristina
0

Åh tack :)

• Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.

Frosstis
0

Glad

saffran123
0

Och vattenmelon för tjejer ^^

//Fanny Cool

Inne på The Sims ifokus, Hamster ifokus och Dvärghamster ifokus!

'Live, Love and Laugh when you are young'

[jjennyeklundd]
2

Jag visste inte att man kunde äta saker för att få ett visst kön, vad kul! :-) men det finns inget man kan äta för att få tvillingar då? :-)

Namiko
0

#5 Låt den gravida simmen titta på barn-tv och lyssna på barnmusik så ökar du chansen för fler barn.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

Frosstis
0

#5 Eller så köper du en livslång önskan ;)

[jjennyeklundd]
0

Tack för tipsen! :-D

VilmaKristina
0

Att läsa barnböcker också, och den livslånga önskan saken som finns funkar inte alltid. Köpte den och dom fick inte tvillingar förens det fötts 3 barn innan.

Namiko
0

Har man en magisk lampa kan man be anden om önskningen "stor familj" också så får man garanterat trillingar.

Belöningen fertilitetsbehandling behöver oftast kombineras med barnböcker, -tv, -musik, för att ge tvillingar/trillingar. Den ökar chansen men man kan fortfarande få ett barn i taget.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

[KKlara]
0

Har en liten fråga, är det så att om jag t.ex vill ha en tjej, ska min sim äta en vattenmelon per dag under graviditeten eller räcker det med en gång? :)

Namiko
0

#11 Fyra vattenmeloner totalt under graviditeten ger en dotter om simmen inte äter äpplen också.

[KKlara]
0

#12: Aha, tack :)

[00livia]
0

gäller  det här sims 2 eller 3 ? Tungan ute

fiffeliffe
0

#14 Sims 3

Cool

fiffeliffe
1

Jag har hört att om man äter 8 meloner så får man 2 tjejer, och 8 äpplen för 2 killar.

Cool

Namiko
0

#16 Det gäller bara för tvillingar/trillingar. Finns det bara ett barn i magen så blir det inte fler av frukt.

Aloneforever
0

Vad blir det om dem äter både vattenmelon och äpplen då? :p

Namiko
0

#18 Det beror på, varje frukt ger 25% högre chans till ett visst kön. Så om en gravid sim äter 4 vattenmeloner först och sedan 2 äpplen är det 50% chans till båda könen ifall det bara är ett barn. Är jobbigare att räkna ut på tvillingar/trillingar då jag inte vet hur den biten är programmerad i spelet.