The sims seasons picture ~~
Här kan du visa alla dina bilder från sims 3 årstiderna!:'D
visa så många du vill hehe : '')
Screenshotsen här nere består av min gammla älskade häst som är såld nu. Hästen här under har jag skapat själv:)
Screenshots by dreamgoldery - iFokus .
Spännande :-D vart får man tag på det där täcket till hästen? Finns det med i spelet? Jag längtar tills jag själv köper detta spel :-D
ja hähäh:'D
ne den finns att ladda ner;)
Jättefin bild! :D
Jag har faktiskt försökt ladda ner sånna där saker. Men dem finns inte i mitt spel när jag laddar ner dem :/
Vet inte vad som är fel
Jagochminadjur - jasså? mejla en pm så hjälper jag dig! dom kan va lite knasiga , o tack!:'D
#5 Hej! Jag har samma problem jag också… Kan jag pm:a dig också? :)
jadå bara pma :)
Fick du mitt pm? :D
yes! har svarat:)
Dreamgoldery: Du är fantastiskt duktig på att ta snygga kort och redigera dem! :o *Avundsjuk tjej här borta* ^^
lillakaninen : men tack kära du! det värmer riktigt mkt av att höra det du skrev! man blir så glad:D
haha men du då! inte va avis:D
Haha ska försöka att inte vaa avis ^^ Men var stolt över att du är så duktig :)
hähähäh , duktig tjej!:'D
ska försöka o.O
Jätte fina bilder! Jag undrar hur man tar upp "bubblorna" som kommer upp när de tänker och pratar. Ska försöka ta en bild av min familj som ska försöka göra en Legacy av, få se hur den blir. Första gången! :)
tackar!:) vadå ta upp hehe?:)
Oj, skrev fel! Skriver från mobilen.. Det ska stå "ta bort" istället för "ta upp". Haha :)
aha , jadu O.o jag vet inte owo
Okej :)
#16 Finns ett fusk som tar bort bubblorna tror jag, gå in på artikeln om fusk o titta! ;D Jättefina bilder! :D Härligt med vinter. :)
#16 Det finns ett fusk man kan använda som heter:
hideHeadlineEffects on
Det var inte bara bort pratbubblor utan även humördiamanten som syns ovanpå den markerade simmen. :)
Det blir lättare att ta bra bilder då. :D
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows
Fina bilder!
#0 Vart laddade du ner hästtäcket? :)
pm:'')
tack!:'D
Hehe, den enda bilden jag tagit än så länge :P Nadja och Hank har varit ute i första snön och byggt en snögubbe! Nu har Nadja och Hank fått en liten dotter :) Det är verkligen jättemysigt med snön, trodde inte att det skulle vara det först! En massa kudos till the sims skaparna som gjorde årstiderna så bra och detaljerade!
Naww! en dotter i familjen är alltid bra att ha :D sant! årstiderna är en av dom bästa Oo
28# Super fina bilder!!! :D
Agnes :)
sims99:
tack så mkt!:D
Min sambo är underbar! Igår hade han med sig detta spel hem efter jobbet, vilken överraskning! Så nu utforskar även jag den nya expansionen :-D
vad snällt av han!:D haha vad roligt!
#37 Gud vad fin bild!
#38 Innan årstider släpptes tänkte jag att det skulle se helt awesome ut med regn o höst i Bridgeport, men jag har inte ens testat att spela där än. :o
vart finns bridgeport att ladda den?:o
#40 Den kommer i Kvälls nöjjen! :D
AHA! den världen märkte inte att det var världen från kvällsnöjen hjehe owo men då har jag den!:D
#39 Ojj glömde säjja tack !
Jag har stöllt in på att det bara ska vara vinter och höst där xD Hehe Tycker det passar bäst så! Jag har alltid förknippat Bridgeport med Ruskväder.
#43 Jag med, det känns så fel om det är typ 30 grader varmt och alla går och badar vid stranden eller något.. haha :)
OJ Vilken vacker! :OO ♥
Vilken stad? Ser fint ut med alla höst träd :DD
#48 Jag laddade ner en tom värld, sen byggde jag typ tomterna och så själv. Vet inte vart jag laddade ner "grunden", faktiskt.
Jag kommer inte ihåg med andra ord, men jag tror den heter typ Forx..
Jag undrar om du kanske inte skulle kunna länka till tex där man kan ladda ner täcke och grimma till hästen? 
Det skulle vara väldigt snällt! 
fackla :
pm hehe:)
Tokyo:
hur fåru rengbågen? Oo
#51 Jag vet inte, det började regna och sen var den bara där. :)
#51 Okej, om du vill, kan du pma mig då? 
#53 HAHAHAHA Jag trodde hon hade mustach först xD Men sen såg jag ju att hon var en tiiger! :DD
Fina bilder! Kan det åska på Årstider? någon som har bild på de isf? :D
OliviaL:
det kan åska ja , jag kan ta bild imorrn?:)
Dreamgoldery: Visst gärna, tack! :D
#55 ja hon var på sommarfestivalen innan hon gick och badade…
Medarbetare på Pokémon iFokus
Hästarna tar skydd från regnet. De hatar när det åskar och blir skräckslagna. >.> Så de fick två boxar och vindskydd så de slipper vara ute i busvädret.
naww vad snällu är mot hästarna som dom får skydd!:D
65#: jaa :P Hellre de än att de sprang runt hela gården i ren panik :O Nu när de regnar och åskar tvingar jag in de i boxarna en stund :P Överv'ger att sätta staket till vindskyddet så jag kan låsa in hundarna där också en stund :P
haha sant, själv har man en utebox åt min lilla candy som du ser längst upp:) haha xD
välkommen till klubben tjejen! jag älskar årstiderna med!
Vet inte om du såg vad jag skrev. Men skulle du kunna pma om teckena och de. Skulle vara jättesnällt. 
Och dina bilder är jättefina, bara så att du vet. 
sågdet , men hinner inte leta just nu..
tack:)
DReamgoldery vilka härliga bilder, dom ser ut som lite gammeldags vykort 
SallysPigge :
nemen tack! har alltid velat göra lite gammaldags men har aldrig lyckats Oo
Eftersom många frågar om täcket och grimman så länkar jag dom här :)
Täcket
http://www.equus-sims.com/ Du kanske får bläddra ner lite för att hitta det!
Grimman
http://www.morningstarequestriansims.com/halters/ Vet inte om det är samma men det är en grimma iallafall!
Dom här sidorna har även andra hästsaker :)
Klart att laxen ska ha en jolle
Oj märkte att täcket-länken inte funka men klicka bara på home så kommer du hitta det :)
Klart att laxen ska ha en jolle
#75 Vilka härliga bilder säger jag igen, det ser ju inte ens ut som sims 
haha då säger jag tack igen:D men det e ilf sims owo
Jo jag ser att det är sims, men vet man inte det så syns det knappt :-)
haha kan likagärna va en häst på pluto:'D
Tack! 
'Thou water turn'st to wine, fair friend of life,
Thy foe, to cross the sweet arts of thy reign,
Distills from thence the tears of wrath and strife,
And so turns wine to water back again.'
Screenshots by dreamgoldery on iFokus.
Diesel92 - hur laddade du ner dina saker + hästarna? :)
Kramar & tassar från Ida, Toffee & Lakrits 
90#: Allt via ol ika sidor, mest exchange på the sims. Hästarna och tränset som är det enda nerladdade jag kan se på bilderna är från exchange. Vad jag kommer på :P

Dreamgoldery, älskar dina bilder! :)
/Johanna.
Hästblogg med min hopp-ponny Nora som jag ägt i över 2 år♡♡♡
Kaninblogg♥♥♥
"För världen är du någon,
men för någon är du världen."
Okej, tack. :) Mitt sims 3 husdjur bara försvann när jag installerade Leva livet! o: Vet du varför? o:
Kramar & tassar från Ida, Toffee & Lakrits