The Sims iFokus

The Sims

Etiketteget-innehåll
Läst 2467 ggr
HästMunken22
0

Snygga hår

Jag är på jakt efter snygga frisyrer/hår till mitt spel då jag är så fruktansvärt trött på mina gamla. Jag tar emot alla tips, men jag har en önskan om hur mitt hår skulle se ut: Långt hår, gärna uppsatt i en fläta eller i hästsvans med snedlugg. Jag undrar även hur (om man öht kan) man piercar sig på Sims? Tack för svar!!! :)

PotatoEcho
1

http://anubis360.blogspot.se/

Har otroligt många fina hår!! Kolla under länkar där uppe så finns det många fina frisyrer.

iJennie
1

#1 Vilket bra tips!

/Kram Jennifer

yoanna
0

jag har hittat många bra firsyrer och även piercing på thesimsresource.com :)

Mitt "problem" när det gäller vissa frisyrer jag laddat ner, är att dom står ut från kroppen och bilder ett ganska så stort mellanrum eller vad man ska säga, från kroppen :/

iJennie
0

#1 Jag lyckas inte ladda ner, hur gör du?

/Kram Jennifer

PotatoEcho
0

#3 Under varje bild står det read more & Downlaod. Tryck där och sen så kommer du till en massa bilder på den saken du vill ladda ner, gå nästan längst ner. ( inte så långt till som kommentarerna.) Sen trycker du på vilken sort nedladdning du vill göra, sims 3 pack eller package fil, sen funkar det bara att ladda hem ifrån mediafire, då trycker du bara på download sen så ska det laddas hem :)

Nu kanske jag var övertydlig men ja :)

iJennie
0

Okej, då förstår jag - det var med VAD man skulle ladda hem med som jag inte riktigt förstod. Tack!

/Kram Jennifer

yoanna
0

#hmm vad menar du? jag brukar klicka på download och sen ladas den ned, när filen är klar så dubbelklickar jag på den och då kommer den upp i spelet :)

HästMunken22
0

Tack för tipsen!!

iJennie
0

#7 Så är det inte för mig, måste välja med vad jag ska ladda ner men funkar ändå inte.

/Kram Jennifer

PotatoEcho
0

#9 Menar du typ ett program som llivid (stavfel?). Det fanns två olika sorters ställen man kunde ladda hem ifrån, Mediafire funkar, dom andra måste man ha llivid om jag fattade det rätt ;) Om det var det du menade? :)

yoanna
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

På den här bilden så visar jag hur jag bara brukar göra och hur det funkar.

1. Börjar med att klicka där
  2. Klickar på den rutan, och allt laddas upp till launchern.

Kan tillägga att jag laddar tex här ner från thesimsresource, vet inte vart du laddar ner ifrån nu? :)

iJennie
0

#10 Jag får typ upp om jag vill ta hjälp webbtjänsten eller annat program. #11 Jag får så, sedan klickar jag på ''rutan'' så kommer det jag skrev tidigare.

/Kram Jennifer

yoanna
0

#12 har du provat dig fram och klickat på dom olikaalternativen?. om du fortfarande har problem så kan du kanske prova en annan webbläsare. Vilken webbläsare använder du till det här? :)

iJennie
0

#13 Google chroe, har inte provat det - ska göra!

/Kram Jennifer