The Sims iFokus

The Sims

Etikettlegacy-och-historier
Läst 1516 ggr
Nicollan
0

Ännu en legacy blogg...

Hej på er!
Såg att det är väldigt populärt med bloggar där man skriver berättelser i legacy form just nu, så jag tänkte varför inte! Det verkar kul :)
Så nu är jag medlem här och har även gjort en blogg.

kika gärna in, och ni som varit med ett tag - er räknar jag med kritik från ^^ dock bara skrivit ett kapitel än sålänge, men det kommer mer !

http://legacy.blogg.se

_"Innan du dömer mig, ta på dig mina skor. Snubbla på alla stenar som jag snubblat på. Res dig alltid upp igen och gå precis samma väg som jag gjorde."
_
🌺

Mitchika
0

Först och främst, välkommen till Sims iFokus! :D

Jag är en av sajtens Medarbetare, är det något du undrar över så är det bara att slänga iväg ett PM till mig, någon annan av medarbetarna eller sajtvärden. :)

Sedan lägger jag in ett litet "följer" här då jag fann det första kapitlet ruskigt spännande och jag ser fram emot att se hur historien utvecklar sig! :D

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

Nicollan
0

Tackar för välkomnandet :) Och verkligen jättekul att du gillade det!

_"Innan du dömer mig, ta på dig mina skor. Snubbla på alla stenar som jag snubblat på. Res dig alltid upp igen och gå precis samma väg som jag gjorde."
_
🌺

Nicollan
0

Kapitel 2 är ute! :)

_
🌺

Namiko
0

Vilken början :) Följer med spänning.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

bunnyheart
0

Håller med #4, och följer givetvis! :)

/Johanna.

Hästblogg med min hopp-ponny Nora som jag ägt i över 2 år♡♡♡

Kaninblogg♥♥♥

"För världen är du någon,

men för någon är du världen."

Gerbilles
0

Följer, jättespännande! :D

Baraamandah
0

Följer! love it!

Bloggare på threesimsnerds.blogg.se

SimsBrooke
0

Välkommen hit hoppas du ska trivas. 

Jag är sajtens Sajtvärd, du kan höra av dig till mig om du undrar över något.

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Nicollan
1

Åh vad roligt hörrni!! :) nu är även kapitel 3 ute.

#8 Tack :)

_
🌺

Nicollan
0

Kapitel 4 uppe och kapitel 5 är på g :)
http://legacy.blogg.se

_
🌺

Nicollan
0

Kapitel 5 ute.

Det är svårare än förväntat faktiskt, fantasin är inte den bästa och sen vill ju simmarna göra allt för att försvåra det för mig :P
men hoppas ni gillar det, ni som kikar in :)

_
🌺

Namiko
0

#11 Det är svårt i början men jag tycker att du gör det riktigt bra. Att simmarna inte gör som man vill händer ofta och ibland får man helt enkelt låta dom få sin vilja igenom, men det tycker jag gör det mer spännande då man aldrig vet riktigt vad som kommer att hända.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.