Använder ni samma gubbar och namn
När ni ska skapa en ny familj eller varierar ni? Själv är jag fast sen man börja med sims med samma gubbar och samma namn på dem oavsett hur många familjer jag skapar. Kan som inte slita mig från "traditionen". Även barnen de får har samma namn hela tiden.
Jag är likadan! Märker att jag gärna upprepar mig när det gäller utséende och namn.. har flera gånger försökt göra något annorlunda, men tillslut blir det liksom likheter med det jag alltid gör ändå!
Känns rätt tråkigt egentligen… men man har väl sin stil och smak helt enkelt ;)
_"Innan du dömer mig, ta på dig mina skor. Snubbla på alla stenar som jag snubblat på. Res dig alltid upp igen och gå precis samma väg som jag gjorde."
_
🌺
Förut gjorde jag hela tiden liknande simmar med liknande namn (särskilt efternamn är jag sämst på), när jag startade min nuvarande legacy så bestämde jag mig för att göra grundaren så annorlunda som möjligt jämfört med tidigare. Hon är den bästa simmen jag skapat och jag försöker använda olika namn hela tiden i min legacy.
Det är jätteroligt att gå ifrån sina vanor i sims och göra något helt nytt, det har fått mig att börja utmana mig själv och få en helt ny spelupplevelse.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Samma :/
Jag använder ibland av samma gubbar men oftast gör jag nya =)
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Jag spelar på en familj/släkte nu och har bestämt mig för att varje förtsfödde ska heta samma namn. Om det blir en flicka ska den heta Smilla/Winnie (Winnie betyder bland annat förstfödda dotter :D) och om det blir en son ska den heta Benjamin/Seth :)
Skönt att slippa fundera på namn hela tiden, men ändå få variera sig med dom andra simbarnen familjen får!