The Sims iFokus

The Sims

Etikett: fel-och-buggar-med-spelet
Läst 2013 ggr
DolceVita
0

Går inte att installera Husdjur igen..

Rensade datorn häromdagen och flyttade över hela "Mina dokument" från hårddisk C till D. Det jag inte tänkte på var att allt innehåll till Sims låg under "Mina dokument". Provade att flytta tillbaka allt innehåll till C, men spelet gick inte längre att starta. I alla fall - har nu installerat om grundspelet The Sims 3. Det gick att starta. Men nu när jag ska installera expansionen Husdjur så fungerar det inte. Installationen fastnar alltid vid slutet och så kmr det upp en ruta om att det är någon fil som inte går att installera. Varför fungerar det inte? ): Känns som Sims alltid krånglar för mig

What doesn't kill you makes you stronger.

nattinamnam
0

hejsan! återställ datorn till tidigare tidpunkt kanske? pröva att googla på det så kanske du hittar mer hjälp? hoppas det löser sig! :)

Du kanske tycker att jag drömmer? Jag som inte ens kan sova...

DolceVita
0

Att jag inte tänkte på det. Tack! (:

DolceVita
0

Kommer med en liten uppföljning här, eftersom jag fortfarande har samma problem. Det gick inte att återställa datorn så långt tillbaka så jag fortsatte installera om. Grundspelet + alla expansioner förutom Husdjur fungerar som de ska. Det kommer fortf upp en ruta lite då och då under installationen där det står något om nån fil som inte gick att installera. Till slut fastnar mätaren alltid precis vid slutänden och vägrar installera klart. Har provat minst 5 gånger nu. Känns så konstigt att alla förutom just Husdjur funkar. Hjälp! ): Det här är ju min favorit-expansion.

Mitchika
0

Har du registrerat ditt exemplar av Husdjur på Sims 3s hemsida? Om du gör det kan du ladda ner spelet lagligt via Origin och installera det därifrån, om krånglet ligger på skivan. :)

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

nattinamnam
0

detta är säkert inte problemet men bara för att utesluta: har du kollat så du har utrymme på datan? spelen tar ju ganska mycket plats om jag inte minns helt fel :)

Du kanske tycker att jag drömmer? Jag som inte ens kan sova...

DolceVita
0

Har utrymme så det räcker! (: Har registrerat alla spel på The Sims 3 hemsida. Hur gör man för att sedan installera dem med Origin utan skivan?