För er som gillar sång!
Väldigt OT, men jag förstår att vi får glida ifrån ämnet litegrann då och då :)
För er som älskar sång, sjunger själva eller bara är allmänt intresserade får ni jättegärna spana in min senaste cover som jag har spelat in! Av Katy Perrys "Hot and Cold", en mörkare version kan man säga.
Betyder jättemycket då en av mina största och första drömmar är att lyckas med just sången. Har tidigare sjungit i två olika hårdrocksband, men just nu existerar inget av dem. Så då klinkar jag på lite på synthen. Kikar ni i min kanal hittar ni något jag gjort innan också, egenskrivet och så.
Tack på förhand! 
http://www.youtube.com/watch?v=plVNQkYsHYk&list=UU8de7XtFZJAS94rFUemJU_Q&index=1
Din tråd har flyttats från 20. Övrigt till 21. OT-Off topic // Sajtvärden SimsBrooke
dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium 
Riktigt bra! x-factor nästa? ;)

Jätte bra :D
Klart att laxen ska ha en jolle
#1 #2 Tack ska ni ha! Vad roligt att höra :) jaaa, kanske…. Klart man funderar på det ibland, men vet inte om det är min grej ;)
#3 tycker jag helt klart! Ska rösta som tusan på dej då :)
Klart att laxen ska ha en jolle
Du har en riktigt fin röst! Du borde spela in lite mer covers för att folk ska få upp ögonen på dig och länka på alla möjliga hemsidor :) Kanske vara med i något musikprogram, om du slulle vilja, för du har verkligen en bra röst och du skulle nog kunna gå riktigt långt. Går du på sånglektioner? Annnars om du bor i medelstor/stor stad så kan du börja på en bra musikskola som har duktiga sånglärare. Om du går på det en stund och lär dig mer om olika tekniker så kanske dom rekommenderar dig. Men jag tycker att du ska söka till x-factor iår ;) Det är mycket bättre än idol. Och du får ett bra skivbolag om du vinner. Även om man inte vinner, även om man inte ens går vidare. (men är bra) Så är det skivbolag som kontaktar en. Lycka till med sången! Du är verkligen duktig :)
#5 Tack ska du ha! Ja, brukar kunna göra covers till mina egna, så det är ju en väg att nå fram. Jag gick estet-musik på gymnasiet och tog då sånglektioner varje vecka i tre år, men sedan dess har jag inte tagit och såklart kommit ifrån en del viktig teknik. Man bör väl egentligen ta sånglektioner rätt kontinuerligt eftersom man aldrig blir helt "färdig"!
Men ska x-factor sändas i år? Hade hört några rykten om att idol skulle komma tillbaka för att x-factor inte gick hem så bra hos folket ändå… Men jag vet inte :) Hade varit nåt! Sökte faktiskt till idol när jag gick första året på gymnasiet och kom faktiskt till andra chansen då. Åkte ner till stockholm och sådär. De hade då sett mig via ett annat klipp på youtube. Men valde helt fel låt och var 4 år sedan nu, så jag har utvecklats en hel del!
Tusen tack återigen i alla fall :)
#6 Jag vet inte om det ska sändas iår, men jag hoppas det. För det är mycket bättre än idol just med skivbolagen om man vinner och så.. :)
#7 Ja det kanske du har rätt i! Såg ärligt talat bara på några få avsnitt när det gick… Men så folk som inte ens kom till dom allra sista akterna kunde alltså få skivkontrakt? Låter ju galet!