The Sims iFokus

The Sims

Etikettspelhjälp
Läst 1702 ggr
linneaheikka
0

Snälla hjälp!

Hejsan på er allihop!

Jag har ett problem… Det är såhär att jag laddat ner The Sims 3 Övernaturligt, men har ingen registreringskod tillgänglig. Är det någon som har koden?

Skulle vara underbart om någon kunde ägna cirka 2 minuter åt det här inlägget och hjälpa mig!

Tack på förhand Glad

Mitchika
4

Välkommen till Sims iFokus! :D

Tyvärr är det lite tråkigt att du får ett sånt här välkomnande..

Det är totalförbjudet att diskutera olagliga sätt att få tag i något Simsspel på Sims iFokus! Din kommentar tas bort, men det blir ingen varning utan bara en tillsägelse den här gången.

Det är inte bara ett brott emot Sims iFokus' regler utan även ett brott mot lagen! Oavsett hur man väljer att se det och hur enkelt det än kan vara är det fortfarande olagligt! Sims iFokus tar avstånd från olagliga nedladdningar och all hjälp och uppmuntran till sådant.

Hänvisning till sajtens regler:

Det är inte tillåtet att:

• Diskutera olagliga sätt att få tag i The Sims, The Sims 2 eller The Sims 3. Det är därmed även förbjudet att efterlysa koder/serials till något av Sims-spelen i det öppna forumet. Vill man diskutera sådant får man hålla sig till PM eller andra hemsidor. Detta eftersom vi på TSiF inte vill associeras med olagligheter. Skulle det vara så att man på ett eller annat sätt förlorat sin kod till The Sims och därför vill hitta ett sätt att få en ny, så får man höra av sig till EAs support på nummer 08 44 68 00 04 (öppet 10-18 måndag-lördag).

Information om Sajtens varningssystem kan du läsa HÄR.

Din tråd kommer att låsas och jag uppmuntrar starkt till att läsa igenom reglerna på sajten.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

Inlägget är låst för nya kommentarer