Hjälp med världsskaparverktyget?
Jag har installerat världsskaparverktyget precis som man ska men när jag ska starta upp själva programmet så går det inte alls?
Det står att spelet och programmet inte är kompatibelt med varandra och att jag ska säkerhetskopiera världsfilerna, avinstallera och installera den nyaste versionen av världskaparverktyget men som jag sett så finns det bara en version av det?=)
Vad har gått snett, någon som har någon idé? Hade varit kul att komma igång med en egen värld…
~mikkan
Samma problem här!
Är ni säkra att ni inte har en mac? för det funkar tyvärr inte på mac datorer (:
Jag har ingen mac i alla fall….
~mikkan
Jag har ne HP dator.. :/
testa att ladda ner världskapar verktyget igen då dom kan ha uppdaterat den även om den heter samma.
Har testat göra det ett par gånger nu…står fortfarande samma sak.
~mikkan
Alla broar bråkar med mig. Jag får fram på ett stället jag inte vill ha den, under vattnet långt ifrån där den ska stå.
Jag markerar den och försöker flytta den men då försvinner den.
Något tips hur jag ska komma ur detta?
Konstigt nog så löste dig sig nu, blir ju så när man ber om hjälp.
Men jag passar på att fråga, måste en bro vara fast i en bilväg? Tänkte använda den som enbart gångbro.
Nej, det måste den inte. Det finns ju en bro som endast används som gångbro i Riverview :)
A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing.
Ja det kanske det gör ja, tänkte inte på det :-)
#1 Jag löste det genom att ladda ner den senaste versionen (1.34). Har du uppdaterat ditt spel? =)
~mikkan
Hur ladde du ner den för jag har samma problem
Uppdaterade först origin sen laddade jag ner versionen här: http://www.thesims3.com/game/patches
~mikkan
Fungerar det för er nu?