The Sims iFokus

The Sims

Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 1449 ggr
Pinglan00
0

Teleskops bugg.

Hejsan.

Jag har typ inga buggar i spelet förutom denna och har haft den från början.

När jag "ber" min sim att kolla i teleskopet ställer den sig för att göra det men på direkten flyttas min sim 2-3 rutor bort frå teleskopet.

Och om jag typ ska Ducha, gå på toa, sova, teleskop, äta, datorn på min sim allt funkar till telskopet äta och datorn försvinner samtidigt som min sim flyttas.

Jag har inte uppdatering 1.48 när jag ska uppdatera står det ett medelande att jag har inte sakerna som behövs. Jag har utrymme till det. Men jag har den uppdateringen förde 1.48 (ror den heter 1.41)

Nån som vet varför eller har samma problem?Foten i munnen

simskakan.blogg.se

En blogg om TS4

PotatoEcho
0

Jag har också fått det problemet. Också att dom inte kunde gå till jobbet.

Senast ja spela insåg jag att det blev så när dom skulle online dejta också.. Inte kul alls:/

Pinglan00
0

Okej, jag har letat efter massa svar till detta men har inte hittat något svar INGENSTANS. Men då vet jag att det inte endast är mitt spel som är så Oskyldig

simskakan.blogg.se

En blogg om TS4

Dierpmis
0

Samma här, och som emeleze säger, ibland kan dom inte gå till jobbet

http://erjfoto.se/

PotatoEcho
0

En sak som funkade för att få dom att gå till jobbet var att sätta på dom arbetskläderna INNAN samåkningsbilen kommer. Omstädigt men funkar :p Det andra har jag tyvärr inte hittat nått svar på..

Mitchika
0

Det togs upp i en tidigare tråd, just problemet med teleskopet. Av det jag hittade att döma så är det ett problem som uppstått sen Årstider och dom senaste patcharna. Vet ännu inte om det finns en lösning eller om det jobbas på en lösning.. :S

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot