Flocken Ban'i
Nu har även jag blivit sugen på att testa projekt-varg utmaningen, och har skapat en flock ^^
I utkanten av Riverview ligger en stor, öde och bergig tomt. Ingen bor där. Men så börjar det gå rykten i staden, om att det ska byggas ett reservat för vargar. En person, en skogsvaktare, ska hålla koll på flocken och hålla den vid liv. Nu står det med på framsidan av alla tidningar
Följer!
Klart att laxen ska ha en jolle
Följer, så kul med massa olika projekt-varg utmaningar! :D
följer :)
Vad kul att ni vill följa :D (Jag kommer att skriva ur Daniellas perspektiv, alltså i jag-form :))
Jag såg på när vargarna släpptes. Dom verkade väldigt förvirrade till en början, men sen så sprang dom åt olika håll och utforskade världen.
När jag satt under ett träd, i utkanten av reservatet, såh jag att e av tikarna, Yoru, kollade intensivt på mig. Genast började jag se tillbaka, försöka upptäcka vem hon var
Yoru
Betyder: Natt
Färg: Svart
Egenskaper: Prydlig, Trogen och Skygg
Oj, oväntat med ett till Projekt Varg, men en jättekul överraskning! :D
Följer, givetvis! :)
Jag blir lite nyfiken också och känner att jag måste fråga.
Följer du möjligtvis Reglerna och Målen/Poängsystemet jag skrev eller spelar du helt efter egna regler och mål? :)
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

Följer =)
#11 Följer reglerna du har på din blogg, men räknar inte poäng :)
Följer! :-D hur gör man vargar? :-o är det hundar?
#13 Okej, vad kul! :D
#14 Ja, det är hundar som man skapar själv och försöker göra så varglika som möjligt. :)
Ni som läser får gärna börja ge förslag på namn till de kommande valparna, både till tikar och hanar :)
Namnen på valparna, ska de vara på något visst språk och ska de betyda något speciellt? :)
- Emmy,
Sajtvärd för Shetlandsponny på engelska versionen
#23 Nej dom kan betyda vad som helst, bara det är på japanska :)
Jag har en fråga, hur ska man få mer pengar? Har skogsvacktaren ett jobb utanför parken?
Följer! :)
#25 Skogvaktaren får jobba och leva ett vanligt simliv utanför parken. :)
I Projekt Varg så jobbar skogvaktaren som Journalist. :)
Nu var det länge sedan en uppdatering kom ;)
Hösten är här, och jag är riktigt glad över att jag har min stuga. Ibland tycker jag synd om vargarna, som inte har något riktigt skydd. Men jag påminner alltid mig själv vid att dom inte alls tycker det är kallt.
Speciet inte Fuyu och Kusa. Dem tycker att vattenpölarna är riktigt roliga, speciellt de djupa och stora…
Feg som Yoru är, blir jag ofta orolig över att hon försvinner någonstanns när hon blir rädd. Som när det åskade och blixtrade som värst en natt. Jag kunde inte sova, och var vaken hela natten med en kopp varmt te. Genom fönstret såg jag stackars Yoru som förskräckt försökte gömma sig.
En extremt stor blixt slog ner precis bredvid huset, och hela marken skakade. Jag blev nästan bländad av ljuset, och när jag kollade ut igen, var Ypru inte där! Jag irrade omkring med blicken och försökte hitta henne, och hann precis se något svart och lurvigt hoppa rakt genom stakatet, lämna ett hål efter sig och sedan springa vidare. Skräcken tog ett hårt tag om mig, och jag slängde mig ut genom dörren. Regnet forsade ner, och inom några sekunder var jag dyngsur. Men det hindrade inte mig från att rädda Yoru.
Jag satt inlindad i en filt och höll en varm kopp te i händerna. Hela jag skakade. Jag skulle nog bli rejält förkyld efter det här äventyret. Jag kastade en blick ut genom fönstret. Där ute stod Yoru bredvid Tetsu och värmde sig. Tack och lov hade jag lyckats få henne att springa tillbaka tlil reservatet, och nu verkade hon redan må bättre
Följer!
"Vi välkomnar den första vargungen till flocken Ban'i!"
Jag läste i morgontidningen och kände stoltheten växa. En bild på mig, på Fuyu med valpen bredvid sig, och en massa text. Jag, Daniella Baker, var med i tidningen! Jag hade lyckats med det första uppdraget, att få en valp i flocken. Jag kände viljan växa, viljan att få detta genomfört
(Hon har inte fått något namn ännu)
Följer :D
/Sofia
"Remember don´t do drugs kids, get high on Life."
- Bradley Will Simpson
Följer
http://ask.fm/JessicaReips
följer
Bloggare på threesimsnerds.blogg.se
Följer!
/Kram Jennifer
Så himmla bra denna legay är! Kan du inte ta någon bild på hur resarvatet ser ut nu? :)
"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"
#40 TS, jag låser din tråd för tillfället. Kontakta mig via PM för att få den upplåst!