Vilken dator är bäst??
Jag har lite problem med mitt Sims 3 spel sen jag installerat husdjur. Grafikkortet är uppdaterat och alla hus, människor m.m ser bra ut men alla hästar, katter och hundar ser helt hemska ut!! Jag funderar på om det kan vara fel på "The Sims 3: husdjur"-spelet som jag beställt från cdon eller om våran dator inte klarar av sims? Vad har ni för datorer och fungerar de bra att spela på??
// Johanna - Medarbetare på Gerbiler ifokus
putt!!
// Johanna - Medarbetare på Gerbiler ifokus
#1 Du behöver inte putta samma dag som du lagt ut inlägget :)
Önskar jag kunde hjälpa, men tyvärr :(
Mina djur var en gång helt kantiga, då kryssade jag i en liten ruta bland inställningar, kommer dock inte ihår vilken :/
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
Jag har haft djur som ser ut som, ja jag vet inte vad. En del har varit helt krokiga överallt och sätt ut som ihopp knycklat papper typ. Men detta är ett vanligt fel som fixas med uppdateringar. Numera har jag inga sådana problem annat än att en hästsvans kan se lite krokig ut här och där på långt avstånd men det har att göra med att jag dragit ner grafiken i spelet.
För övrigt har jag en Asus G74S laptop som vi köpte enbart för att den garanterat skulle klara sims utan att hacka + lite andra tunga program (kosta 15 000 att köpa) men det du upplever har som sagt inget med datorn att göra.