The Sims iFokus

The Sims

Etikett: ts3-allmänt
Läst 1617 ggr
[squash97]
0

Vilket är grundspelet i sims3 ?

Jag har börjat tröttna på sims 2, och vi skaffa sims 3. Jag har just fått min kompis att köpa sims 3 husdjur på gk:s(ullared), men grundspelet hittade hon inte… Kan man spela husdjur utan grundspelet? Och vad heter det(är det "leva livet" som är grundspelet)? Glad Tack!

(Tror jag la det i rätt grupp).

Geru
0

Grundspelet heter bara The Sims 3. Det brukar säljas tillsammans med te.x. Husdjur, dock, så kolla vad som finns.

Du kan ej spela någon expansion utan grundspelet.

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

Belimas
0

Grundspelet heter bara rätt och slätt The Sims 3 =) och nej man kan inte spela något av expansionpaketen utan att ha grundspelet.

[squash97]
0

#1 & #2 Okidoki, då får jag lov att hitta det då… Hur mycket brukar det kosta ungefär? :)

Tufsenmilano
0

#3 På cdon kostar det 249, så ungefär från 200 - 300 skulle jag tro. :)

sofiek90
0

Kolla Tradera också, där brukar finnas en del olika spel att buda på. Inte alla är spelade på innan, har sett en del som är i obruten förpackning :)

MVH

Sofie

[squash97]
0

#4 Kollade precis på cdon :)

#5 Aha, det har jag inte tänkt på, tack :D

Jag hittade demon till husdjur som jag har, verkar jättebra, men hundarna och katterna ser helknasiga ut! Deras huvuden är alldeles för små för kropparna… De ser ut som man har stoppat i en liten katt/hund i en större men glömt huvudet och halsen… Någon som vet om detta bara är demot eller om det är min dator som trasslar? :/ Datorn är gammal och grafik-kortet är inte det bästa så det kan ju bero på det.

Belimas
0

Det låter som något datorproblem eller möjligtvis något fel på demon för de ser helt proportionerliga ut på de hundar jag har haft men sedan kan man även ändra huvudets form själv men inte så att det blir som du beskriver det =S

sofiek90
0

#6 The sims 3 Medeltiden fanns förut idag med 1 kr som utrop (+ frakt) t.ex. så kolla där innan du beställer från nätet eller så. Det kan fyndas mycketpå Tradera.

MVH

Sofie

[squash97]
0

#7 Dumt, får fråga pappa om han kan fixa det… :/

#8Nice! :D